Facebook-u aktivizon opsionin “Lajmëro që je mirë”


Menjëherë pas sulmeve në Aeroportin Ndërkombëtar të Stambollit, rrjeti më i madh social Facebook-u ka lançuar veçorinë “Safety Check”.

“Safety Check”, që është veçori për të mundësuar përdoruesve të njoftojnë miqtë dhe familjarët se janë mirë në këtë periudhë pas sulmeve që lanë të vdekur së paku 28 persona, ishte përdorur fillimisht pas sulmeve në Paris në muajin nëntor të vitit të shkuar.

Të gjithë personat që kyçen në Facebook e që janë në rajonin e prekur nga sulmet marrin një porosi “A jeni mirë” dhe ata duhet të zgjedhin mes “Safe” (Sigurt) dhe më pas kjo postohet në profilin e tyre.

/koha.net

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0