Facebook tani i lejon përdoruesit të porosisin ushqim

Facebook tani i lejon përdoruesit të porosisin ushqim


Përdoruesit e Facebook tani mund të porosisin ushqim nga restorante të ndryshme që ofrojnë shërbim taxi.

Kompani njoftoi ditën e premte se përdoruesit e Facebook mund të përdorin këtë shërbim falë opsionit të ri “Order Food” (Porosit ushqim) në menunë Explore.

Prej aty, përdoruesit mund të kontrollojnë opsionet e ushqimit dhe të zgjedhin “Start Order” (Nis porosinë) nga restorantet ku përfshihet Papa John, TGI Friday, Denny, Chipotle dhe Five Guys.

“Ne po jua lehtësojmë jetën duke krijuar zyrtarisht mundësinë për të porositur ushqim, direkt nga Facebook,” shkruhet në postimin e kompanisë.

“Njerëzit gjithmonë e kanë përdorur Facebook për të zbuluar se çfarë ofrojnë restorante të ndryshme dhe ku porosisin zakonisht miqtë e tyre. Prandaj kjo ishte një risi e nevojshme.”

Ky opsion do t’a ndihmojë Facebook t’i mbajë përdoruesit “të mbërthyer” pas aplikacionit për periudha më të gjata se zakonisht.

Lexoni: Krijuesi i butonit “Like” i trembet pasojave të Facebook

Facebook po përditësohet rregullisht me opsione të reja të dobishme, si informacione mbi motin, kërkimi për vende pune dhe lista me filma.

Lexoni: Tani Facebook-un mund t’a përdorni për të aplikuar për punë

/WARC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0