Worldwide Hotel Technology Conference: Tiranë, 3 Shtator 2021 - Business Magazine Albania

Worldwide Hotel Technology Conference: Tiranë, 3 Shtator 2021

03-09-2021 Join
WHTC20 është e para konferencë që do të mbledhë çdo vit njerëzit me ndikim në industrinë e hotelerisë, me qëllimin për t’i angazhuar ata në një platformë të re shkëmbimi dhe bashkëpunimi përballë sfidave të dekadës së re.
Pronarë, menaxherë hotelesh dhe investitorë do të mblidhen për të diskutuar dhe rrokur risitë dhe metodat më të fundit që mund t’i ndihmojnë ata në përmirësimin e veprimtarive të tyre, të rrisin efikasitetin, të ulin kostot, të rrisin të ardhurat si edhe të eksplorojnë tregje të reja për t’u zhvilluar më tej.
WHTC20 do të jetë konferenca më e madhe në rajon në fushën e teknologjisë së hotelerisë, me mbi 350 pjesëmarrës nga Shqipëria, Kosova, Mali i Zi, Maqedonia e Veriut etj. Gjatë kësaj konference, kompania Softmogul do të prezantojë risitë që ajo i propozon tregut, të cilat do të bëhen së shpejti tendencat e kësaj dekade në teknologjinë e hoteleve.
I pranishëm do të jetë edhe hotelieri e prezantuesi me famë ndërkombëtare i emisionit televiziv në SHBA “Hotel Impossible”, Z. Anthony Melchiorri, i cili do të flasë rreth potencialit të turizmit në Shqipëri si dhe për rolin e rëndësisshëm që luan teknologjia në hoteleri.
Konferenca do të mbahet në ArTurbina, në datën 3 Shtator.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0