Trajnim për "Social Media Strategy & Marketing" - Business Magazine Albania

Trajnim për “Social Media Strategy & Marketing”


A menaxhoni çdo ditë rrjetet sociale për kompaninë tuaj?

Në ditët e sotme, mënyra se si ne e përdorim Facebook dhe Instagram ka ndryshuar tërësisht mga ajo se si e përdornim vite dhe muaj më parë. Me ndryshimet e fundit që janë bërë në algoritmet e Facebook është thelbësore që të gjithë personat që punojnë me mediat sociale, t’i njohin dhe t’i ndjekin ato, për t’u përshtatur me nevojat e klientëve.

Në datë 29-30 Mars, ju ftojmë të bëheni pjesë e trajnimit profesional, mbi Strategjinë dhe Marketingun në Rrjetet Sociale.

Ky trajnim synon të ofrojë njohuri të përditësuara, diskutime rreth rasteve konkrete që do t’ju ndihmojnë të rrisni biznesin tuaj. Duke ndjekur trajnimin, ju do të keni mundësi të mësoni më shumë për Facebook, si të maksimizoni efektin e Instagram, si ta përdorni YouTube në mënyrën e duhur dhe si të punoni me influencuesit.

Pjesa e fundit e trajnimit është e rezervuar për disa punë praktike drejt teknikave më efektive të reklamimit duke përdorur platformën e reklamave në Facebook.

Çmimi i biletës: 119 euro.

Trajnerët: 

DARKO BULDIOSKI
Darko është themeluesi i agjencisë së parë të marketingut dixhital në Maqedoni, NewMediaMK si edhe drejtor i AllWeb.mk, konferencës së marketingut dixhital. Ai është një lektor i çertifikuar pranë Academy për marketingun dixhital Clear View BTC. Ai ka qenë aktiv në fushën e edukimit të marketingut për më shumë se 10 vjet. Ai ka përvojë në një shumëllojshmëri projektesh në fushën e komunikimit dixhital dhe zhvillimit të strategjisë në mediat sociale për një numër të madh markash ndërkombëtare dhe rajonale.

– DARJAN RADENKOVIC
Darjan është përgjegjës në seksionin e marketingut pranë agjencisë NewMediaMK. Fushat e tij kryesore të interesit janë reklamat dixhitale dhe analytics. Ai është lektor në Akademinë e Marketingut Brainster në Shkup. Darjan, pjesën më të madhe të karrierës së tij ka qenë menaxher marketingu në kompaninë Winner – Vienna Insurance Group dhe ka përvojë të vlefshme në përdorimin e marketingut dixhital dhe mediave sociale në korporata të ndryshme.

Për më tepër informacion mbi temat që do zhvillohen klikoni KËTU 

Për të prenotuar biletën tuaj, klikoni KËTU

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia është thjesht një mjet për të bashkuar njerëzit.”
— Mark Zuckerberg
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0