Etrit Demaj, shqiptari ambicioz ndër më të suksesshmit në Detroit - Business Magazine Albania

Etrit Demaj, shqiptari ambicioz ndër më të suksesshmit në Detroit

Ata kanë përvetësuar pronat e shitjes me pakicё, kanë udhëzuar kompanitë për t’i rritur fitimet e tyre dhe ndërtuar ndërtesa më të mira. Ata gatuajnë pasta dhe ndërtojnë ndërtesa në qendër të qytetit. Janë këta 20 personat më të suksesshëm të Detroitit që janë në të 20-at e tyre, shkruan crainsdetroit.com.

Janë këta të rinj që merren me profesione të ndryshme dhe që kanë arritur suksese të lakmueshme me moshë të re, në mesin e tyre edhe Etrit Demaj 27-vjeçari kosovar që jeton dhe vepron në Detroit të Amerikës. 

Ishte viti 1999. Ai dhe familja e tij ishin në Kosovë dhe bombat, armët dhe ushtarët kaluan nëpër qytetin e tij ku knjë luftë ndëretnike kishte filluar. Atë mëngjes, nëna e tij e shikoi atë në sy dhe i tha atij se ajo ka fshehur para në xhepin e tij, të cilin ia kishte qepur. Dhe nëse ata do të ndaheshin – nëse diçka e paimagjinueshme do t’i ndodhte asaj ose babait të tij, ose vëllait të madh – ai duhej t’i mbante paratë e fshehura dhe t’i përdorë ato për të udhëtuar sa më larg që mundet në drejtim të kufirit.

Ai dhe familja e tij i shpëtojnë evakuimit, udhëtimi i tyre zgjati me muaj. Ata u vendosën në Michigan-in Juglindor, dhe nga gjithë kjo eksperiecnë, Demaj mësoi se asnjëherë nuk duhet ta marrё lirinë dhe mundësinë si diçka që jipet lehtë.

Sot, Demaj drejton veprimtarinë e përditshme në kompaninë Hepta Systems në Detroit, për teknologjinë e mençur të ndërtesave. Demaj ka për qëllim t’i bëjë ndërtesat më të mençura (kah ana teknologjike) prej sistemit të ngrohjes e ftohjes, deri tek ndriçimi.

“Unë e punësova atë në moshë të re sepse gjithmonë kam pasur besim të madh në të rinjtë dhe ambiciozët. Unë gjithashtu doja që kompania të rritej më shumë si një familje,” ka thënë presidenti i Heptas, Ted Houck. Që kur Demaj i është bashkuar kompanisë në vitin 2015, shitjet e Hepta-s janë rritur për 300 %, shkruan crainsdetroit.com

Blic

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0