Emojit janë jetike në biznes

Emoji

Sot “emoji” shfaqet në krye të përditësimeve ditore të çdo anëtari të ekipit. Në një vështrim, menaxherët e dinë menjëherë nëse raportet e tyre të drejtpërdrejta sjellin lodhje ose mbingarkim.

“Niveli i sipërfaqes, ndihet e butë, si diçka që e bëjnë vetëm njerëzit që janë në takim”, thotë Thomas, kompania e të cilit së fundmi mblodhi 2.1 milion dollarë në fonde në një raund të udhëhequr nga Bessemer Venture Partners. “Por pastaj  filloni të përdorni emoji dhe e kuptoni se në fakt janë një formë shumë e fuqishme e komunikimit”.

Kjo ide godet edhe më shumë këto ditë që jemi më shumë në shtëpi. Miliona prej nesh po punojnë në distancë, që nga shpërthimi i pandemisë në mars.

“Ata krijojnë një gjuhë vizuale që përcjell një kuptim të fshehur, të pavetëdijshëm: Le t’i mbajmë gjërat miqësore”, thotë Marcel Danesi, profesor i semiotikës dhe antropologjisë gjuhësore në Universitetin e Torontos dhe autor i Semiotikës së Emoji.

Përdorimi i buzëqeshjeve dhe ideogramave shumëngjyrëshe shërben si një akt paralel komunikimi – “një dialog vizual informal”, thotë Danesi, që siguron marrësin se, pa marrë parasysh sa stresuese ose konfrontuese mund të jetë një situatë, kur përfshihen të gjithë, atëherë situata merr një rrjedhë tjetër.     Është për t’u habitur, pra, që sipërmarrësit si Thomas janë duke shkëlqyer në koncept dhe kjo nga përdorimi i emoji-t si një mënyrë vizuale komunikimi.

Emojit datojnë që nga viti 1999, kur i pari u krijua nga një artist japonez. Ato njihen si emoticons, ku teksti standard përdoret në mënyrë piktografike. Por, duke qenë se ishin të vjetër emoji-t u margjinalizuan dhe u konsideruan si diçka që mund të përdorej vetëm nga fëmijët.

Qëndresa e emojive i detyrohet shumë aftësisë së tyre për të shërbyer si stenografi për ndjenjat njerëzore. Neuroshkencëtarët kanë zbuluar se fotografitë funksionojnë  dhe të përthithura nga pjesa emocionale e trurit, tejkalojnë hapat e përpunimit të gjuhës për të krijuar një efekt të menjëhershëm.

Për më tepër, një studim i vitit 2016 i njerëzve që lexojnë fjali me emoji, duke matur aktivitetin e trurit duke gjatë përdorimit të imazheve, ka treguar se simbolet e vogla aktivizojnë si pjesët verbale ashtu edhe ato joverbale të trurit, duke treguar që ato pasurojnë komunikimin në mënyra normale që shkronjat dhe numrat nuk munden.

Jeff Wilson i sheh përfitimet e emojive çdo ditë. “Ata komunikojnë një sasi të jashtëzakonshme informacioni dhe emocionesh në një imazh shumë të thjeshtë,” thotë Ëilson, CEO dhe bashkë-themelues i Jupe. Kompania tani përdor emoji për të përfaqësuar secilën nga shtatë vlerat e saj kryesore. Emoji-t janë efikas dhe argëtues, thekson Ëilson – pikërisht ajo që kompania e tij po përpiqet të bëjë me hapësirat e vogla të jetesës që ndërton.

Lexo: Emoji, një trend në rritje

Disa kompani thjesht e pëlqejnë efikasitetin e emoji-ve. Në një kohë kur punonjësit kërkojnë mesazhe të pafundme në shumë platforma, emoji rendit dhe përcakton me përparësi informacionin. Oscar Health, siguruesi shëndetësor me 1.000 punonjës, etiketon departamente specifike me emoji të personalizuar në forumin Slack të kompanisë, duke ndihmuar punonjësit të ndajnë shpejt njoftimet në mbarë kompaninë nga direktivat specifike të ekipit. Në Hotëire, një ëebfaqe udhëtimesh, punonjësit festojnë arritjet duke përdorur emoji të personalizuar të CEO-së së tyre, Barbara Bates.

Ndoshta nuk duket si një nga ngjarjet më të rëndësishme, duke pasur parasysh gjendjen aktuale të planetit, por historianët dhe gjuhëtarët e biznesit mund të përcaktojnë vitin 2020 si viti që emoji u bë një pjesë serioze e punës së përditshme. Dhe ndërsa të gjithë përpiqemi të komunikojmë mes stresit dhe sëmundjes së vazhdueshme, sigurisht që na ndihmon të  vëmë një fytyrë të lumtur.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale