Elon Musk blen biletën e tij për të fluturuar me anijen kozmike të Richard Branson - Business Magazine Albania

Elon Musk blen biletën e tij për të fluturuar me anijen kozmike të Richard Branson

anijen kozmike

Udhëtimi i Richard Branson në hapësirë fundjavën e kaluar pati mbështetjen e Jeff Bezos, Janet Jackson dhe Elon Musk. Themeluesi i SpaceX e përgëzoi Branson për fluturimin. Respekti është i ndërsjellë: të Dielën, Branson zbuloi për London’s Times se rivali i tij është në të vërtetë një klient: Musk ka blerë një biletë në një nga fluturimet e ardhshme hapësinore të Branson.

Në fakt, rezulton se Musk ishte një nga mbështetësit më të hershëm të Branson. Ai e bleu biletën e tij në Virgin Galatic që në vitin 2006, sipas një ish-ekzekutivi të Virgin Galactic.

Musk bleu biletën e tij gjatë një periudhe që do të zhvillonte ose falimentonte SpaceX. E para nga tre lëshimet e dështuara të Falcon 1 ndodhi në 2006 para suksesit në 2008, dhe deri më sot Musk flet për atë periudhë si shumë të pasigurtë – “paratë e fundit që kishim”, tha ai në një event në 2017, raportuar nga CNBC.

Blerja e biletës i jep Musk të drejtën për një vend në një anije hapësinore të Virgin Galactic i cili aktualisht ka kapacitet për tetë persona, gjashtë pasagjerë dhe dy pilotë. Virgin Galactic ka thënë se dëshiron të fillojë fluturimet për klientët që kanë paguar në vitin 2022.

Hapësira ​​për të gjithë, veçanërisht për të pasurit

Branson themeloi Virgin Galactic në 2004, duke u mbështetur në suksesin e dizajnit të famshëm të anijes së ripërdorshme të Burt Rutan që kishte fituar çmimin Ansari X falë mbështetjes nga bashkëthemeluesi i Microsoft, Paul Allen.

Edhe atëherë Branson dhe Musk ishin në të njëjtën linjë. Ai kishte të njëjtin vizion që Richard kishte në thelb se hapësira ishte një vend me përfitim për të shpëtuar njerëzimin.

Lexoni: Misioni i Richard Branson, përfundon me sukses udhëtimi i parë komercial drejt hapësirës (VIDEO)

Virgin Galactic nuk publikon emrat e atyre që kanë blerë një biletë, apo edhe çmimin e asaj bilete, por të famshëm si Kate Winslet, Tom Hanks dhe Justin Bieber shpesh raportohet se kanë vënë edhe emrat e tyre.

Raporti më i fundit tremujor i kompanisë renditi depozitat e klientëve prej 83 milionë dollarë, duke sugjeruar se afërsisht 300 njerëz janë regjistruar për udhëtimin 90-minutësh. Por ka ende rrugë për të bërë, përpara se Virgin Galactic të jetë kompania e turizmit hapësinor miliarda dollarëshe në vit.

SpaceX, ndërkohë, ka një propozim shumë të ndryshëm. Themeluar në 2002 me qëllimin për të çuar njerëzit në Mars, Musk dhe ekipi i tij vijnë me një risi të madhe në uljen e çmimit të hyrjes në hapësirë. SpaceX ka realizuar raketën e parë të financuar plotësisht privatisht për të arritur në orbitë në 2008 dhe është kompania e parë private që dërgoi njerëz në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar në vitin 2020. Satelitët e saj “megaconstellation” të Starlink synojnë të ofrojë shërbim tregtar të internetit në të gjithë botën, ndërsa sistemi i tij i Starship do ta çojë Musk më afër fluturimit hapësinor ndërplanetar. Mesa duket sistemet Virgin nuk konkurrojnë aspak me Elon, ata janë thjesht plotësues.

Musk i uroi fat Branson para fluturimit të tij të Shtunën, me një vizitë në 3 të mëngjesit në kuzhinën e tij. “Eloni është një mik,” tha Branson për Times të Dielën, “dhe ndoshta unë do të udhëtoj me një nga anijet e tij një ditë.”

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0