Eduard Snowden shet kompaninë e tij të parë dixhitale për 5.4 milionë dollarë - Business Magazine Albania

Eduard Snowden shet kompaninë e tij të parë dixhitale për 5.4 milionë dollarë

Eduard Snowden

Edward Snowden, informatori i NSA shiti veprën e tij të parë digjitale në NFT për më shumë se 5.4 milionë dollarë?

Snowden njihet mbi të gjitha pas dënimit nga Agjencia Amerikane e Sigurisë Kombëtare për çështjen ‘Datagate’, në fillim të 2013.

Imazhi titullohet “Stay Free” dhe u ble në ankand për 2,224 ethereum, 5.4 milionë dollarë.

Vepra, e çertifikuar në kodin NFT, qëndroi në ankand për 24 orë, duke filluar nga një çmim prej 2 Ethereum, rreth 4,800 dollarë.

“Falënderoj të gjithë ata që kanë ndjekur këtë shitje në 24 orët e fundit. Mirënjohja më e thellë shkon për të gjithë, nga Fondacioni “Liria e Shtypit” për ata që morën pjesë në ankandin e bamirësisë. Ju na ndihmoni të krijojmë një botë më të mirë”, – shkroi Snowden në Twitter.

Stay Free është vetëm më i fundit nga produktet digjitale që hyn në kategorinë ‘Non Fungible Token’. Kjo veçori ndalon kopjimin ose shkëmbimin e paautorizuar të tij.

Lexo: 5 kompanitë e mëdha që japin “garanci” për Bitcoin

The verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0