Dubai do të lançojë diplomën e parë për influencerët e rrjeteve sociale

Dubai do të lançojë diplomën e parë për influencerët e rrjeteve sociale


Programi i zhvilluar në bashkëpunim me Shkollën për Komunikim Mohammed bin Rashid (MBRSC), të Universitetit Amerikan në Dubai, planfikon të trajnojë influencerët e rrjeteve sociale arabe në komunikim strategjik dhe t’u mundësojë atyre që të prodhojnë përmbajtje efektive në platformat e rrjeteve sociale.

Programi, i shpallur për herë të parë në Tetor të vitit të kaluar, synon gjithashtu të zgjerojë njohuritë profesionale të influencerëve të rrjeteve sociale arabe dhe t’u mundësojë atyre që të prodhojnë përmbajtje inovative dhe efektive në një mjedis që po ndryshon me shpejtësi, njoftoi agjensia shtetërore e lajmeve WAM.

Lexo: Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram

Mona Al Marri, presidente e Dubai Press Club, tha: “Programi është në përputhje me vizionin e Dubai-t për të zhvilluar dhe fuqizuar individë të talentuar në fusha të ndryshme dhe të fuqizojë rolin dhe kontributin e tyre në komunitet.

“Lançimi i programit të parë akademik të këtij lloji në rajonin e Lindjes së Mesme dhe Afrikës së Veriut për influencerët e rrjeteve sociale, do të ketë një ndikim të drejtpërdrejtë pozitiv në përmbajtjen e medias që prodhohet në platformat e rrjeteve sociale në të gjithë rajonin.”

Ali Jaber, Dekan i MBRSC, theksoi rëndësinë e programit dhe tha se reflekton strategjinë dhe angazhimin e MBRSC për zhvillimin e talenteve në fushën e medias dhe komunikimit.

Ai tha: “Programi u zhvillua nga një grup elitar profesorësh universitetar me specializime të ndryshme në media, komunikime strategjike, gazetari dhe inovacion mediatik. Ai do të përfshijë të gjitha aspektet e rrjeteve sociale përmes gjashtë kurseve”.

Lexo: Një influencer shpjegon se si i ka fituar 50,000 dollarë nga video-ja e tij në YouTube

Arabianbusiness

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0