Drenica bëhet me qendër tregtare gjigante - Business Magazine Albania

Drenica bëhet me qendër tregtare gjigante


Nga 25 maji, në Komoran është hapur Qendra Tregtare ‘SHARRI’ me gjithsej 3310 metra katrorë.

Me një hapësirë gjigante dhe larmi artikujsh nga ato ushqimore, tekstil, teknikë, lodra për fëmijë etj., risia e kësaj qendre është se çdo ditë për konsumatorët e saj do të ofrojnë mish të freskët, shkruan Kosova Post.

Kjo qendër do të punësojë rreth 50 punëtorë.

Qendra Tregtare SHARRI gjendet në qendër të Komoranit, si dhe SHARRI CENTER 2 në magjistralen Pejë – Prishtinë në fshatin Llapushnik me hapësirë 3000 metër katrorë.

Qendra pritet të shtojë kapacitetin e saj duke sjellë surpriza të reja në zonë me zgjerimin e parashikuar në muajin shtator të këtij viti.

Një veçori e Qendrës Tregtare ‘SHARRI’ është çmimi i bukës prej vetëm 0.15 cent për copë. Gjithashtu N.T.P SHARRI ofron ndihmë për familjet në nevojë më shërbim të bukës falas.

N.T.P SHARRI është themeluar më 24 Mars në vitin 1996 në Komoran, Komuna e Drenasit, me gjithsej 150 punëtorë.

 

/KosovaPost.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0