Drejtori i Ford jep një mesazh për lidershipin në kohë krize


Gjatë një interviste në NBC, Drejtori Ekzekutiv i Fordit, Bill Ford Jr., iu përgjigj pyetjeve se si kompania po reagon ndaj pandemisë COVID-19 dhe sesi po kërkon mënyra kreative për të ndihmuar.Përgjigjai e tij është saktësisht ajo që çdo lider duhet të mendojë tani.

Fordi jep disa mësime, por mbase më e rëndësishmja është përgjigjia: “Kur je në një situatë si kjo, ti bën gjithçka që mundesh.” Sigurisht, shumica prej nesh mendojnë si Ford. Ja se çfarë thotë ai për fokusin aktual të kompanisë.

Katër përpjekje

“Ne në fakt po bëjmë katër përpjekje të mëdha,” tha Ford. Përveç prodhimit të mburojave të fytyrës dhe printimit 3-D të maskave N95, kompania po punon me të tjerët për të rritur aftësitë e tyre. Në mënyrë të veçantë, kjo përfshin punën me GE për të prodhuar ventilatorë dhe punën me 3M për respiratorët që pastrojnë ajrin.

Shumë ndërmarrje po dhurojnë produkte ose në disa raste po rikonfigurojnë pajisjet e tyre, për të prodhuar pajisje të nevojshme mjekësore. Kjo është jashtëzakonisht e dobishme, por unë mendoj se ia vlen të përmendet se përveç bërjes së kësaj, Ford po përdor aftësitë e tij për të rritur aftësinë e kompanive të tjera për të bërë punën e tyre. Ford nuk është në biznesin e bërjes së maskave, por 3M është. Ford nuk është në biznesin e prodhimit të ventilatorëve, por GE është.

Lexoni: Buletin.al, aplikacioni që ju ndihmon të zgjidhni të gjitha perspektivat e lajmit

Tani për tani, Ford po modelon atë që duhet të bëjë çdo drejtues: duke kuptuar se si të përdorin ekspertizën e tyre për të zgjidhur shpejt problemet. “Ne po punojmë sa më shpejt që të mundemi. Askush nuk po flet për implikimet financiare sepse kjo është një emergjencë kombëtare, ne do t’i zgjidhim të gjitha këto më vonë,” tha Ford, kur u pyet nëse kompania po shiste apo po i dhuronte këto shërbime.

“Ju bëni gjithçka që mundeni.”

Duke parë përrreth, nuk është e vështirë të gjeni mundësi ku mund të ndihmoni. Ju thjesht duhet të jeni pak kreativë në lidhje me gjetjen e mënyrave për t’i shërbyer klientëve tuaj, punonjësve dhe komunitetit. Ford nuk është e vetmja kompani që jep këtë shembull. Ka mjaft biznese që mundohen të bëjnë gjënë e duhur dhe të ndihmojnë. Në rastin e Fordit, nuk duhet të presim asgjë më pak. Ndërsa Ford shprehet: “Ne kemi rreth 117 vjet në treg. Ne ishim arsenali i demokracisë gjatë dy Luftërave Botërore, ndërtuam mushkëri hekuri për viktimat e poliomielitit.

Kurdo që të na thërrasin, ne jemi atje.” Tani për tani, të gjithëve na kanë thërritur”.

Inc

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale