Doni të kuptoni nëse biznesin e keni hobi apo biznes të mirëfilltë

Doni të kuptoni nëse biznesin e keni hobi apo biznes të mirëfilltë



Si po e prezantoni biznesin tuaj? Një nga pengesat më të zakonshme për sipërmarrësit është trajtimi i biznesit të tyre më shumë si një hobi sesa një biznes aktual. Sigurisht, është e shkëlqyeshme të shijosh proçesin e ndërtimit dhe krijimin e biznesit tuaj, por shpesh një ndërrim mendimesh është i nevojshëm për të hyrë në fazën tjetër të drejtimit të një biznesi të suksesshëm.

Trajtimi i biznesit si një hobi, nga ana tjetër, i mban gjërat më të ndenjura. Më poshtë do të njiheni me 4 mënyrat për të kuptuar sesi po e trajtoni biznesin tuaj, si një hobi apo si një biznes i mirëfilltë:

Lexo: Jeni gati të transformoni biznesin përmes teknologjisë? Ja 5 sfidat që duhet të kapërceni

  1. A jeni i zënë, apo jeni produktiv?

Pronarët e biznesit janë shumë produktivë. Hobistët janë gjithmonë të zënë, por kurrë nuk duket se bëjnë shumë. Treguesi bazë për mënyrën se si po e trajtoni biznesin tuaj është se si po e kaloni kohën tuaj. A po kalon dita juaj duke kaluar kohë në postën elektronike deri në orën 5:00, apo po bëni vërtet përparim në qëllimet e biznesit tuaj? Grafikoni aktivitetin tuaj të përditshëm dhe identifikoni çdo fushë ku ekziston një çekuilibër i burimeve (koha juaj) dhe rezultatet.

Për të kaluar në një pronar biznesi model, bëni një listë të dy qëllimeve kryesore të biznesit tuaj për tre muaj. Atëherë, sigurohuni që koha juaj të ndahet në mënyrë produktive në bazë të këtyre qëllimeve.

  1. A investoni në një ekip biznesi apo fluturoni vetëm për hobin tuaj?

Pronarët e biznesit planifikojnë më parë për të investuar në ndërtimin e një ekipi. Hobistët e konsiderojnë veten anëtari i vetëm i ekipit për të ardhmen e biznesit.

Kur themeloni një kompani, mund të mos keni fonde në dispozicion për të sjellë një ekip. Por, fakti që po mendoni për të ardhmen është një shenjë e sigurt që po mendoni për biznesin. Hobistët e konsiderojnë veten në jetëgjatësinë e biznesit, do të thotë që ndryshimi është dukshëm më i vështirë.

Nathaniel Koloc shkroi për The Muse se, “për shkak të kësaj, është e rëndësishme të punësohen sa më shpejt që të jetë e mundur. Punësoni dikë menjëherë pasi ta dini se keni nevojë për ta dhe mund t’i përballoni ata”. Për të kaluar në modelin e pronarit të biznesit, filloni të studioni financat tuaja për një investim të mundshëm në një punonjës. Kjo do të thotë që ju duhet të sakrifikoni disa shpenzime afatshkurtra, por për hir të biznesit afatgjatë, ia vlejnë.

  1. A është webfaqja juaj në krye apo ka kaluar si një plan i dytë?

Pronarët e bizneseve bëjnë interaktive faqet e internetit me përmbajtje, me cilësi të lartë në mënyrë të vazhdueshme. Hobistët kontrollojnë rrallë faqet e internetit të tyre.

Sigurohuni që faqja juaj e internetit të jetë aktuale dhe të ketë përmbajtje cilësore që po drejton trafikun drejt saj. Nëse faqja juaj e internetit nuk njihet brenda një kohe, jo vetëm që tregon se ju e keni hobi biznesin tuaj, por u tregon klientëve që ju nuk e merrni kompaninë tuaj seriozisht.

Për të kaluar në pronarin e biznesit model, caktoni një ditë për “t’u zhytur” në faqen tuaj të internetit dhe sigurohuni që të gjitha përmbajtjet tuaja janë interaktive. Pastaj, krijoni një përmbajtjeje e cila ju sjell klientë në faqen tuaj.

Lexo: 4 librat më të kërkuar të biznesit dhe zhvillimit personal në Panairin e Librit 2018, Tiranë

  1. A i merrni vendimet e biznesit bazuar në mënyrën sesi ndiheni apo nga të dhënat numerike?

Pronarët e biznesit marrin vendime bazuar në të dhëna numerike. Hobistët marrin vendime bazuar në mënyrën se si ndihen çdo ditë.

Një pronar biznesi ka një ide të qartë se ku qëndrojnë numrat e biznesit të tyre dhe çfarë planesh duhet të përmbushen për qëllimet e kompanisë. Përndryshe, numrat mund të ndryshojnë nga muaji në muaj. Nëse biznesi juaj ka klientë, si i ndërtoni kanalet e shitjes? Një ndryshim kryesor midis drejtimit të një biznesi dhe drejtimit të një hobi është se sa i ashpër jeni në mbajtjen e çmimeve tuaja. A e përcaktoni me ngulm normën tuaj mujore, apo keni tendencë ta lini klientin të negociojë me ju?

Hobistët vendosin nëse duhet të punojnë ose jo me një klient bazuar në mënyrën se si ndihen me klientin. Pronarët e biznesit e dinë se kanë një kuotë për të përmbushur dhe nuk e ndajnë diferencën. Për të kaluar në pronarin e biznesit model, sigurohuni që të keni një kuptim të qartë të qëllimeve tuaja numerike.

Burimi: Entrepreneur 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0