Dogecoin vazhdon trendin e rritjes - Business Magazine Albania

Dogecoin vazhdon trendin e rritjes

Dogecoin vazhdon trendin e rritjes në treg. Të Hënën u rrit për 30% më shumë. Në krahasim me këtë, bitcoin, etherium dhe kriptovalutat e tjera të njohura shfaqën rënie gjatë fundjavës.

Cryptocurrency meme, e cila u krijua si një shaka në 2013, ishte rritur 29.2% gjatë 24 orëve në 4.20 të mëngjesit, për të qëndruar në 0.37475 $, sipas CoinGecko.

Dogecoin ishte në kontrast me rënie të ndjeshme ndaj shumë kriptovalutave të tjera gjatë fundjavës, pasi entuziazmi ra. Doge ra pak gjatë fundjavës, pasi iu afrua $ 0.40 të Premten, por u mbajt më mirë se shumë nga rivalët e tij.

Bitcoin kishte rënë rreth 8% në 57,221 dollarë të Hënën në mëngjes, larg arritjeve të fundit prej rreth 65,000 dollarë. Ether, monedha e kriptuar në rrjetin Ethereum, qëndronte rreth 2,260 dollarë, kundrejt nivelit të fundit prej më shumë se 2,500 dollarë.

Dogecoin ka qenë në qendër të vëmendjes në botën e kriptovalutave gjatë javës së fundit, me një rritje prej më shumë se 400%.

“Protesta masive është e lidhur me mbështetjen e të famshmëve dhe kulturën meme”,- tha Adam Levine, kreu i podcast-eve në Coindesk.

“Duket se ekziston një konsensus jo-zyrtar midis Elon Musk, Slim Jim, Mark Cuban dhe një pjese të madhe të kulturës meme, se Doge është monedha shaka për t’u prezantuar”,- tha ai.

“Kështu që kushdo që dëshiron një monedhë shakaje e merr atë dhe merr shumë vëmendje të medias për shkak të saj.”

Dogecoin është një aset digjital i decentralizuar, i bazuar në teknologjinë e blochkchain duke filluar nga 2013 nga inxhinierët e softuerit. Emrin e ka marrë nga memet e qenve Shiba Inu.

Megjithatë, shumë analistë po paralajmërojnë se blerësit mund të bllokohen, nëse grumbullohen në Dogecoin.

Analisti i Freetrade, David Kimberly, tha: “Njerëzit po blejnë kriptovalutën, jo sepse mendojnë se ka ndonjë vlerë kuptimplotë, por sepse shpresojnë që të tjerët të grumbullohen, të rrisin çmimin dhe pastaj të mund të shesin dhe të bëjnë shpejt para”.

“Por, kur të gjithë po e bëjnë këtë, flluska përfundimisht duhet të shpërthejë dhe ju do të dëmtoheni nëse nuk dilni në kohë. Dhe është pothuajse e pamundur të thuash kur kjo do të ndodhë”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0