Davos 2019: Është koha për të kaluar në një javë pune katër-ditore


Duke punuar më pak ditë ditë në javë do të rezultonte në një sërë përfitimesh për punonjësit dhe punëdhënësit dhe bota duhet të përqafojë javën me 4 ditë pune. Ky ishte mesazhi i sjellë nga dy ekspertë në Davos 2019.

Adam Grant, një psikolog nga Shkolla Wharton në Pensilvani, tha: “Mendoj se kemi disa eksperimente të mira që tregojnë se nëse redukton orët e punës, njerëzit janë në gjendje të punojnë më efektivisht, me cilësi dhe kreativitet më të lartë si dhe ata janë gjithashtu më besnikë ndaj organizatave që janë të gatshme t’u japin fleksibilitet për t’u kujdesur për jetën e tyre jashtë punës.”

Lexoni: 5 arsyet pse të rinjtë nuk duhet të varen nga një punë 9 me 5

Ekonomisti dhe historiani Rutger Bregman, autor i Utopisë për Realistët, pajtohet dhe shpjegoi se një javë më e shkurtër pune do të ndihmonte që punonjësit të bëhen më produktivë. Për shembull, Henry Ford zbuloi se nëse ai do të ndryshonte javën e punës nga 60 orë në 40 orë, punonjësit do të bëheshin më produktivë, sepse ata nuk do të ishin aq të lodhur në kohën e tyre të lirë.”

Kjo gjithashtu mbështetet nga kërkimet akademike. Studimet e shumëfishta mbështesin mendimet se një javë më e shkurtër pune do t’i bënte njerëzit më të lumtur dhe më produktivë, ndërsa shifrat e OBZHE tregojnë se vendet me një kulturë të orëve të gjata të punës shpesh kanë rezultate me të dobta për produktivitetin dhe GDB më të ulët për orët e punës.

Ndërkohë, një kompani në Zelandën e Re, e cila vuri në provë një javë pune 4 ditore, konfirmoi se do të adaptonte këtë model në mënyrë të përhershme.

Lexoni: Vetëm 4 ditë në javë! Kaq do të punohet në këtë shtet

Akademikët që studiojnë këtë kanë raportuar nivele më të ulta të stresit, nivele më të larta të kënaqësisë në punë dhe një ndjenjë të përmirësuar të ekuilibrit të punës dhe jetës. Ata gjithashtu thonë se punonjësit ishin 20% më produktivë.

Fundjavë tre ditore, a do t’ju pëlqente?

burimi: WeForum

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale