Dalin imazhet e para të orëve inteligjente të Google - Business Magazine Albania

Dalin imazhet e para të orëve inteligjente të Google


Vëmendjen e kësaj jave në botën e teknologjisë padyshim do e marrin orët inteligjente të Google, të parat e kompanisë, që vijnë së bashku me versionin e dytë madhor të Android Wear.

Raporte të hershme citonin datën 9 Shkurt si afatin përfundimtar kur Google do të hedhë dritë mbi pajisjet e shumëpërfolura të ndërtuara në bashkëpunim me LG.

Pas publikoi disa foto me rezolucion të ulët dhe cilësi të dobët gjatë javës, Evan Blass këtë herë erdhi me një imazh të qartë të LG Watch Style për të cilën Android Police thotë se kushton 250$.

Modeli bazë do të ketë ekran 1.2 inç me rezolucion 360×360, 512MB RAM dhe bateri 240 mAh. Bluetooth dhe Wi-Fi nuk do të mungojnë por valët celulare po.

Për modelin Sport raportohet një ekran 1.38 inç me rezolucion 480×480, 756MB RAM, dhe bateri 430 mAh. Ky i fundit ka valë celulare por edhe GPS.

Në foton më sipër paraqiten modelet në dy ngjyra të ndryshme, gri dhe rozë të artë, nga tre që do të jenë të disponueshme në total.

Burimi: pcworld.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0