Crowdfunding, mundësi dhe sfidë për startup-in tuaj


E marta konsiderohet si dita më e mirë për të nisur një fushatë Crowdfunding, dhe pikërisht në këtë ditë Festivali i Inovacionit mundësoi trajnimin e rradhës për startup-et që i janë bashkuar festivalit.

Çfarë është Crowdfunding?! Është procesi i financimit të një projekti të caktuar nga sa më shumë njerëz të jetë e mundur në një kohë të caktuar, qoftë për një ide biznesi apo kauzë bamirësie.

Por, për këtë strategji na shpjegoi më shumë Jes Baily, drejtuesja e trajnimit.

Jes Baily është një specialiste e crowdfunding dhe themeluese e “Crowdfund 360”, kompani konsulence me qendër në Londër që ndihmon startup-et dhe sipërmarrjet sociale të sjellin në jetë projektet e tyre.

Shqipëria numëron 232 fushata crowdfunding që nga viti 2010 ku vetëm 4 prej tyre kanë qenë të suksesshme. Shumica e tyre kanë qenë fushata bamirësie ose personale. “Startup-et shqiptare janë në hapat e tyre të parë përsa i përket financimit me fushata online,” thotë Baily.

“Një nga fushatat më të mira shqiptare ka qenë ajo e Dentem, edhe pse fatkeqësisht nuk e arritën objektivin e caktuar, ” shton ajo, “por të paktën provuan.”

Gjatë trajnimit u fol për sekretet që e bëjnë të suksesshme një fushatë online, e një prej tyre është fakti që duhet të bëjmë kujdes me çfarë prezantojmë. Është më e lehtë të kërkosh financim për një produkt tëndin sesa një software, më pas detajet e prezantimit janë ato që bëjnë diferencën nga një fushatë tek tjetra.

Lexoni: Festivali i Inovacionit, përgatit kompanitë shqiptare si të tërheqin investitorë potencialë

Por çfarë e bën të suksesshëm një startup? “Pasioni!,” kështu përgjigjet Baily, “Duhet të keni pasion dhe rrjedhimisht dedikim për të ngritur një startup, këto janë primare.” Sigurohuni që startup-i juaj zgjidh një problem të caktuar dhe të ketë një ekip dinamikë, asnjë person i vetëm nuk mund të drejtojë një kompani të suksesshme.

Evente të tilla, e bëjnë botë e biznesit të duket më e lehtë dhe një kohësisht më të nevojshme, por për këtë nevojiten profesionistë. Festivali i Inovacionit 2018 ka bërë bashkë aktorë të ndryshëm të skenës inovative të rajonit, duke i dhënë të njëjtin fokus si kompanive të sapo krijuara (startups) ashtu edhe kompanive dhe korporatave lider në vend me ndihmën e TOK / Digital Agency.

“Ishte sfidë edhe kënaqësi që TOK / Digital Agency të konceptonte identitetin e festivalit të parë të inovacionit në Shqipëri.” thotë Erind Aliçkolli, Partner Menaxhues në TOK. “Jemi munduar të krijojmë një hapësirë fizike ku kompanitë të kenë mundësinë të prezantojnë ose demonstrojnë produktet dhe shërbimet inovative të tyre.”

Identiteti vizual dhe konceptual i Innovation Festival Tirana 2018 është shoqëruar me një fushatë informimi dhe marketingu në terren dhe në rrjete sociale me një design të thjeshtë.

“Fokusi  kryesor ishte të përcillnim një informacion sa më të detajuar tek pjesmarrësi, por edhe tek publiku,” tregon për BusinessMag z. Aliçkolli.

Innovation Festival Tirana 2018 vjen si një platformë e shumfishtë ku bëhen bashkë workshop edukative, takime B2B, prezantime të kompanive dhe mundësi financimi.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale