COVAX, Shqipëria merr 141 mijë e 600 doza të AstraZeneca

COVAX ka publikuar zyrtarisht planin paraprak të shpërndarjes së vaksinave AstraZeneca dhe Pfizer.  Në fakt paraprakisht do të jenë 240 milionë doza të AstraZeneca, si dhe 60 milionë të tjera nëpërmjet Gavi që do të jepen deri në qershor për dhjetëra vende, përfshi Shqipërinë dhe Kosovën.

Sa i përket Shqipërisë, është planifikuar që nga COVAX të përfitojë 141 mijë e 600 doza të vaksinës së AstraZeneca nga COVAX. Nga ana tjetër për Kosovën planifikohet 100 mijë e 800 doza, po të AstraZeneca.

Bosnje dhe Hercegovina ka siguruar 153,600 doza të AstraZeneca dhe 23,400  doza të Pfizer, Mali i Zi ka siguruar 84 mijë doza të vaksinës AstraZeneca, Maqedonia e Veriut ka siguruar 103 mijë e 200 doza të Astra Zeneca. Ky është plani paraprak i COVAX, ndërsa në gjysmën e dytë të vitit, organizata ka në fokus shpërndarjen e të tjera dozave të vaksinës.

LEXO: Manastirliu: Kemi kontraktuar vaksina për 800 mijë qytetarë

Vaksina e AstraZenecas që pritet të vijë në Shqipëri përmes COVAX, sipas kompanisë ka një efektivitet rreth 90%, duke u bërë vaksina e tretë e rëndësishme në luftën kundër COVID19. Kompania është zotuar se do të ketë gati 700 milionë doza për të shpërndarë në fund të çerekut të parë të vitit 2021. Vaksina e AstraZeneca është me dy doza, dhe sipas studimeve në Britani dhe Brazil ku ka nisur vaksinimi, pacienti merr gjysmë doze herën e parë dhe një dozë të plotë pas një muaji.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale