Coca-Cola dhe UEFA Championship, një 'miqësi' e vjetër e kontinentit të vjetër - Business Magazine Albania

Coca-Cola dhe UEFA Championship, një ‘miqësi’ e vjetër e kontinentit të vjetër


Europiani 2016 startoi. Nën euforinë e tifozerisë për skuadrën e zëmrës, nuk mungojnë as brandet, disa prej të cilave kanë një traditë në sponsorizimin e eventit më të madh futbollistik të kontinentit të vjetër, duke u bërë pjesë e eksperiencës së përdoruesve dhe duke e përmirësuar atë. Në një intervistë për portalin ‘Marketing Week‘, flet Bobby Brittain, Drejtori i Marketingun për Coca-Cola për Mbretërinë e Bashkuar.

Coca-Cola dhe UEFA Championship

Si ka evoluuar ndër vite prezenca juaj si sponsor e një turneu të madh futbollistik?

BB:Coca-Cola ka një histori të gjatë me futbollin, duke qenë se ka mbështetur evente të mëdha futbollistike si FIFA World Cup që prej 1974-n dhe UEFA Championship që prej 1988-s, duke na bërë ne një prej partnerëve më të vjetër të turneut. Pak rëndësi ka nëse e ndjekim në stadium apo nga shtëpia, ne gjithmonë duam të krijojmë momente për fansat që të bëhen pjesë e veprimit, nëpërmjet brandit tonë, dhe ky vit nuk ka për të qenë ndryshe. Si një sponsor zyrtar i UEFA Euro 2016 ne jemi fokusuar në sponsorizimin në mënyrën “tradicionale”, por gjithashtu edhe në aktivitete inovative dhe eksperiementale për të përmirësuar eksperiencën e turneut për ta bërë të paharrueshëm për fansat.

Në Britaninë e Madhe fansave iu është dhënë shansi të fitojnë, nëpërmjet shpërndarjes sonë “on-pack”, një prej biletave për ndeshjet të cilat priten të kenë interesin më të madh gjatë kampionatit, gjë e cila ka gjeneruar emocione mes fansave.

Në Francë do t’i shtojmë festimet me lançimin e një koleksioni të ri të shisheve me ngjyrat e flamujve të kombeve pjesëmarrëse. Gjithashtu po nderojmë vendin mikpritës duke vendosur fytyrat e skuadrës së kombëtares franceze në 450 milionë kanaçet prej 330 ml në të gjithë vendin.

pogba

Për ata që kanë fatin të ndjekin drejtëpërsëdrejti kampionatin, ne po planifikojmë t’i mbajmë fansat e angazhuar përgjatë këtij turneu. Ata do të kenë mundësi ta shijojnë kampionatin europian 2016 në një mënyrë krejt tjetër dhe ndryshe me 10 “fanzone” duke përfshirë 200 hapësira rifreskimi. Brenda stadiumit, po përdorim fjalën e fundit në teknologjinë mobile për të siguruar fansat se nuk kanë për të humbur asnjë minutë të ndeshjeve- gjatë ndeshjeve ata do të kenë mundësi të porosisin Coca-Cola drejtëpërdrejtë në vendet e tyre.

A do të jetë Euro 2016 turnamenti futbollistik më i targetuar ndonjëherë nga media dixhitale dhe sociale ku Coca-Cola ka qenë pjesëmarrëse?

BB: Dixhitalizimi ka përmirësuar eksperiencën e fansave dhe ne do të jemi prezentë nё kёtё rrugёtim. Çdo aktivizim dhe moment i brandit që do të krijojmë për fansat gjatë kampionatit do të amplfikohet në mediat sociale dhe do t’u mundёsojmё fansave të ndajnë në çast eksperiencën e tyre. Ashtu si kurrë më parë, kanalet tona, si ‘Coca-Cola Journey’, do të jenë në qendër të aktivitetit, duke qenë hap pas hapi me UEFA Euro 2016 Championship në kohë reale, duke shpërndarë artikuj të azhornuar, raportime dhe kontent special.

Gjatë këtij turneu po fokusohemi në mënyrat e reja dhe emocinuese me të cilat konsumatorët mund të shpërndajnë eksperiencën e tyre nëpërmjet mediave dixhitale dhe sociale. Si pjesë e kësaj ne po punojmë me Copa90, rrjetin mediatik global të futbollit, për të krijur një seri filmimesh nën brandin e Coca-Cola, të cilat do të tregojnë historinë e këtij turneu nga këndvështrim i atyre njerëzve që e bëjnë euroapianin atë që është, fansat. Do t’u kërkomë atyre të ndajnë eksperiencat e tyre në UEFA Euro 2016 në kohë reale.

Na tregoni më shumë për reklamat e Mbretërisë së Bashkuar rreth turneut dhe çfarë suksesi keni arritur deri më tani.

BB: Promocioni ynë “on-pack” ka sjellë emocione në rradhën e fansave dhe si rezultat i kësaj qindra fitues dhe miqtë e tyre po nisen drej Francës për të elektrizuar atmosferën dhe për të parë ndeshjet. Promocioni është mbështetur nga fushata jonë e përgjithshme UEFA Euro 2016 duke përfshirë TV, mjetet dixhitale dhe jashtë vendit. Ne kemi përdorur imazhe vizuale në këtë fushatë që është në një linjë me fushatën botërore “Taste the Feeling” e cila u lançua në Janar. Ilustrimi më i mirë për këtë është reklamimi ynë që përfshin ide kreative duke përfshirë stilin vizual për të kapur momente autentike, të papërshkrueshme me fjalë.

 

/Inervista e Bobby Brittain, Drejtori i Marketingut i Coca-Cola për UK, për Marketing Week

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0