Coca-Cola dhe UEFA Championship, një ‘miqësi’ e vjetër e kontinentit të vjetër


Europiani 2016 startoi. Nën euforinë e tifozerisë për skuadrën e zëmrës, nuk mungojnë as brandet, disa prej të cilave kanë një traditë në sponsorizimin e eventit më të madh futbollistik të kontinentit të vjetër, duke u bërë pjesë e eksperiencës së përdoruesve dhe duke e përmirësuar atë. Në një intervistë për portalin ‘Marketing Week‘, flet Bobby Brittain, Drejtori i Marketingun për Coca-Cola për Mbretërinë e Bashkuar.

Coca-Cola dhe UEFA Championship

Si ka evoluuar ndër vite prezenca juaj si sponsor e një turneu të madh futbollistik?

BB:Coca-Cola ka një histori të gjatë me futbollin, duke qenë se ka mbështetur evente të mëdha futbollistike si FIFA World Cup që prej 1974-n dhe UEFA Championship që prej 1988-s, duke na bërë ne një prej partnerëve më të vjetër të turneut. Pak rëndësi ka nëse e ndjekim në stadium apo nga shtëpia, ne gjithmonë duam të krijojmë momente për fansat që të bëhen pjesë e veprimit, nëpërmjet brandit tonë, dhe ky vit nuk ka për të qenë ndryshe. Si një sponsor zyrtar i UEFA Euro 2016 ne jemi fokusuar në sponsorizimin në mënyrën “tradicionale”, por gjithashtu edhe në aktivitete inovative dhe eksperiementale për të përmirësuar eksperiencën e turneut për ta bërë të paharrueshëm për fansat.

Në Britaninë e Madhe fansave iu është dhënë shansi të fitojnë, nëpërmjet shpërndarjes sonë “on-pack”, një prej biletave për ndeshjet të cilat priten të kenë interesin më të madh gjatë kampionatit, gjë e cila ka gjeneruar emocione mes fansave.

Në Francë do t’i shtojmë festimet me lançimin e një koleksioni të ri të shisheve me ngjyrat e flamujve të kombeve pjesëmarrëse. Gjithashtu po nderojmë vendin mikpritës duke vendosur fytyrat e skuadrës së kombëtares franceze në 450 milionë kanaçet prej 330 ml në të gjithë vendin.

pogba

Për ata që kanë fatin të ndjekin drejtëpërsëdrejti kampionatin, ne po planifikojmë t’i mbajmë fansat e angazhuar përgjatë këtij turneu. Ata do të kenë mundësi ta shijojnë kampionatin europian 2016 në një mënyrë krejt tjetër dhe ndryshe me 10 “fanzone” duke përfshirë 200 hapësira rifreskimi. Brenda stadiumit, po përdorim fjalën e fundit në teknologjinë mobile për të siguruar fansat se nuk kanë për të humbur asnjë minutë të ndeshjeve- gjatë ndeshjeve ata do të kenë mundësi të porosisin Coca-Cola drejtëpërdrejtë në vendet e tyre.

A do të jetë Euro 2016 turnamenti futbollistik më i targetuar ndonjëherë nga media dixhitale dhe sociale ku Coca-Cola ka qenë pjesëmarrëse?

BB: Dixhitalizimi ka përmirësuar eksperiencën e fansave dhe ne do të jemi prezentë nё kёtё rrugёtim. Çdo aktivizim dhe moment i brandit që do të krijojmë për fansat gjatë kampionatit do të amplfikohet në mediat sociale dhe do t’u mundёsojmё fansave të ndajnë në çast eksperiencën e tyre. Ashtu si kurrë më parë, kanalet tona, si ‘Coca-Cola Journey’, do të jenë në qendër të aktivitetit, duke qenë hap pas hapi me UEFA Euro 2016 Championship në kohë reale, duke shpërndarë artikuj të azhornuar, raportime dhe kontent special.

Gjatë këtij turneu po fokusohemi në mënyrat e reja dhe emocinuese me të cilat konsumatorët mund të shpërndajnë eksperiencën e tyre nëpërmjet mediave dixhitale dhe sociale. Si pjesë e kësaj ne po punojmë me Copa90, rrjetin mediatik global të futbollit, për të krijur një seri filmimesh nën brandin e Coca-Cola, të cilat do të tregojnë historinë e këtij turneu nga këndvështrim i atyre njerëzve që e bëjnë euroapianin atë që është, fansat. Do t’u kërkomë atyre të ndajnë eksperiencat e tyre në UEFA Euro 2016 në kohë reale.

Na tregoni më shumë për reklamat e Mbretërisë së Bashkuar rreth turneut dhe çfarë suksesi keni arritur deri më tani.

BB: Promocioni ynë “on-pack” ka sjellë emocione në rradhën e fansave dhe si rezultat i kësaj qindra fitues dhe miqtë e tyre po nisen drej Francës për të elektrizuar atmosferën dhe për të parë ndeshjet. Promocioni është mbështetur nga fushata jonë e përgjithshme UEFA Euro 2016 duke përfshirë TV, mjetet dixhitale dhe jashtë vendit. Ne kemi përdorur imazhe vizuale në këtë fushatë që është në një linjë me fushatën botërore “Taste the Feeling” e cila u lançua në Janar. Ilustrimi më i mirë për këtë është reklamimi ynë që përfshin ide kreative duke përfshirë stilin vizual për të kapur momente autentike, të papërshkrueshme me fjalë.

 

/Inervista e Bobby Brittain, Drejtori i Marketingut i Coca-Cola për UK, për Marketing Week

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale