Çfarë do ndodhi me makinat e markës “Audi”?


Modeli më i shitur i markës prestigjoze të automjeteve “Audi” rezulton me emetime të larta toksike nga testet e kryera nga ekspertët e Komisionit Europian, çka shton dyshimet për shkelje në atë që njihet si “njësia e luksit” të “Volkswagen”.

Të dhënat e testeve laboratorike kërcënojnë ta tërheqin kontribuesin më të madh të grupit në skandalin që ka përfshirë kompaninë që nga koha kur pranoi se kishte manipuluar kontrollet amerikane të emetimeve me software që maskonin oksidin e nitrogjenit.

Testet e kryera nga qendra e përbashket kërkimore e KE-së kanë treguar se gjenerata e re A3 emeton 163 milligramë oksid nitrogjeni për kilometër, që do të thotë gati dyfishi i normës së lejuar prej 80 mg.

Një tjetër test tregoi se A3-shi emetonte 140 miligramë kur temperatura e motorit shënonte 10 gradë Celsius, por emetimi ishte nën 80 mg kur makina ndizej me motor të ftohur.

Diferencën mes një ndezjeje të ftohtë dhe asaj të nxehtë e gjejmë të vështirë për t’u shpjeguar, tha për “Reuters” Bas Eikhout, anëtar i komisionit të Parlamentit Europian që po heton skandalin e “Wolksvagen”.

“Audi” këmbëngul se emetimet e A3-shit, që rreshtohet në krye të shitjeve të sivjetshme globale të kompanisë, duke lënë pas modelet A4 dhe A6, përputhen plotësisht me limitet ligjore.

Sipas ekspertëve, softueri i instaluar makinave me transmision automatik i lejon ato të reagojnë ndryshe gjatë testimit dhe modifikon performancën e mjetit në mënyrë që të emetojë më pak CO2 dhe okside nitrike.

 

burimi: lajmifundit.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale