Çfarë do ndodhi me makinat e markës “Audi”? - Business Magazine Albania

Çfarë do ndodhi me makinat e markës “Audi”?


Modeli më i shitur i markës prestigjoze të automjeteve “Audi” rezulton me emetime të larta toksike nga testet e kryera nga ekspertët e Komisionit Europian, çka shton dyshimet për shkelje në atë që njihet si “njësia e luksit” të “Volkswagen”.

Të dhënat e testeve laboratorike kërcënojnë ta tërheqin kontribuesin më të madh të grupit në skandalin që ka përfshirë kompaninë që nga koha kur pranoi se kishte manipuluar kontrollet amerikane të emetimeve me software që maskonin oksidin e nitrogjenit.

Testet e kryera nga qendra e përbashket kërkimore e KE-së kanë treguar se gjenerata e re A3 emeton 163 milligramë oksid nitrogjeni për kilometër, që do të thotë gati dyfishi i normës së lejuar prej 80 mg.

Një tjetër test tregoi se A3-shi emetonte 140 miligramë kur temperatura e motorit shënonte 10 gradë Celsius, por emetimi ishte nën 80 mg kur makina ndizej me motor të ftohur.

Diferencën mes një ndezjeje të ftohtë dhe asaj të nxehtë e gjejmë të vështirë për t’u shpjeguar, tha për “Reuters” Bas Eikhout, anëtar i komisionit të Parlamentit Europian që po heton skandalin e “Wolksvagen”.

“Audi” këmbëngul se emetimet e A3-shit, që rreshtohet në krye të shitjeve të sivjetshme globale të kompanisë, duke lënë pas modelet A4 dhe A6, përputhen plotësisht me limitet ligjore.

Sipas ekspertëve, softueri i instaluar makinave me transmision automatik i lejon ato të reagojnë ndryshe gjatë testimit dhe modifikon performancën e mjetit në mënyrë që të emetojë më pak CO2 dhe okside nitrike.

 

burimi: lajmifundit.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0