CEO i Vitalux: Mobiliteti dhe fleksibiliteti do të jenë pika të forta në të ardhmen

Vitalux

Vitalux është kompani shqiptare, që operon në fushën e ndriçimit prej vitit 2016. Për të mësuar më shumë rreth kompanisë, trendeve të ndriçimit, materialeve dhe ndikimit të COVID-19 në këtë biznes, ne zhvilluam një intervistë me themeluesin dhe CEO-n e Vitalux, Erion Yzeiri.

Kompania juaj Vitalux, operon në fushën e ndriçimit në Shqipëri, që prej vitit 2016. Si lindi ideja për t’u futur në treg?

Kemi qenë në kërkim të një ideje investimi, ku mund të sillnim diçka ndryshe. Pas një analize të shkurtër të tregut, ideja e një kompanie ndriçimi ishte shumë tërheqëse. Vumë re se tregu kishte prezente shumë kompani ndriçimi, por shumë pak i afroheshin konceptit tonë të mënyrës së të bërit biznes.

Jemi përpjekur të ofrojmë një qasje të re në treg, duke propozuar një proces të tërë bashkëpunimi me klientin, dhe jo thjesht një shitblerje. Ky proces fillon me studimin nga ana jonë të projektit, më pas ofrimin e produkteve sipas rezultatit të studimit, dhe gjithashtu edhe implementimi sipas kërkesës. Gjithçka me garanci dhe suport të vazhdueshëm.

Vitalux është distributor i markave botërore në fushën e ndriçimit si GE Lighting, Edison etj. A ka ndikuar kjo për të depërtuar më lehtësisht në tregun shqiptar?

Bashkëpunimi me markat më të mira të ndriçimit ka qenë ndoshta vendimi më i mirë që kemi marrë. Kemi pasur të garantuar cilësinë me çmimin më të mirë të mundshëm, por më e rëndësishmja eksperienca deri 100 vjeçare e këtyre markave na ka ndihmuar të kapërcejmë çdo sfidë teknike. Nga ana tjetër, na ka ndihmuar të fitojmë besimin e klientëve dhe të realizojmë projekte ambicioze që në muajt e parë të operimit tonë në treg.

Ju keni realizuar ndriçimin e shumë bareve, restoranteve dhe bizneseve. A është klientela juaj e përqëndruar tek bizneset apo ofroni shërbime për këdo?

Parimi ynë i punës ka qenë dhe mbetet fokusimi vetëm në fushën e ndriçimit, por duke ofruar më të mirën në të gjithë gamën e tij. Nisur nga kjo, kemi qenë në gjendje të ofrojmë zgjidhjen më të mirë të ndriçimit si investimeve në biznes, ashtu edhe në objekte banimi.

Cilat lloje ndriçimesh janë trend dhe kërkohen më shpesh?

Spotet e ndryshme janë trend i viteve të fundit dhe veçantia e këtij viti është se ata tani montohen vetëm me kapëse magnetike në struktura të ndryshme duke i dhënë mundësi klientit të bëhet vetë kompozuesi i ndriçuesit pa qenë nevoja e një profesionisti. Një tjetër produkt janë ndriçuesit profil, në ato projekte ku duhet të kombinohet dizajni i thjeshtë, me cilësinë dhe orët e zgjatura të punës. Ndërsa ndriçimi i fshehur me shirit LED, është prezent në çdo projekt.

Po përsa u përket materialeve, cilat përdorni kryesisht në objektet e ndriçimit?

Tregu ndryshon vit pas viti, dhe për këtë vit do të thoja alumini në ngjyrën e zezë dhe bronxi në ngjyrën e tij natyrale.

Gjatë periudhës së COVID-19, shumë biznese u përballën me një situatë kritike financiare. Si ndikoi kjo periudhë tek Vitalux?

Ka qenë një periudhë e vështirë e cila erdhi pas dëmeve, që shkaktoi edhe tërmeti. Besoj si të gjithë bizneset e tjera, edhe ne kemi ndjerë vështirësitë që solli; shumë projekte u pezulluan për një kohë të caktuar. Gjithsesi jemi të lumtur që punojmë me një ekip efiçent dhe të motivuar. Klientët tanë janë treguar vërtetë besnikë. Kjo po na e mundëson të rikuperojmë shpejt.

Tashmë që ekonomia po rihapet, a keni menduar të bëni ndryshime në kompaninë tuaj?

Bizneset shqiptare deri më tani kanë punuar sipas një koncepti ku klienti duhej patjetër të prekë fizikisht produktin e ekspozuar në showroom-e të mëdhenj dhe luksozë, por izolimi i detyroi ata të kërkojnë rrugë alternative. Sot kuptojmë se mobiliteti dhe fleksibiliteti do të jenë pika të forta në të ardhmen. Në këtë aspekt po shqyrtojmë mundësitë për të qenë më afër klientit pa qenë nevoja që ai të vijë në adresën tonë fizike.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale