Çdo ekip biznesi ka nevojë për një Jobs dhe një Wozniak. Zbuloni se cili jeni ju

Çdo ekip biznesi ka nevojë për një Jobs dhe një Wozniak. Zbuloni se cili jeni ju


Nëse jeni një person që aspironi të bëheni sipërmarrës, në një moment ndoshta ju është dhënë këshilla për të gjetur dikë, aftësitë e të cilëve plotësojnë tuajat.

Ideja është që nëse zgjedhni një partner biznesi, i cili është shumë i ngjashëm me ju, do të përplaseni me detyra që ju të dy i gjeni sfiduese dhe nuk do të mund t’i realizoni ato.

Nuk është gjithmonë aq e lehtë për të gjetur këtë lloj partneri.

Simon Sinek ka kaluar shumë kohë duke menduar për këtë problem. Sinek është një ekspert lidershipi dhe autor bestselling; Në librin e tij të vitit 2009, “Filloni me pse (Start With Why)“, ai e trajton këtë dilemë.

Lexoni: 10 elementet e lidershipit që i nevojiten skuadrës tënde

Shumica e njerëzve, janë ose tipi i “pse” ose i “si” – dhe ekipet më të mira të biznesit janë një ekuilibër i të dyjave.

Tipet “Pse”, shkruan Sinek në libër, “janë vizionarë, me imagjinatën super aktive. Ata priren të jenë optimistë dhe besojnë se të gjitha gjërat që ata imagjinojnë mund të realizohen.”

Bashkëthemeluesi dhe CEO i Apple, Steve Jobs, ishte tipi i “pse“.

Tipet “Si”, shkruan Sinek, “janë realistë dhe kanë një kuptim më të qartë të të gjitha gjërave praktike.”

Bashkëthemeluesi i Apple Steve Wozniak është tipi i “si“.

Kur Sinek vizitoi zyrën e Business Insider në Korrik për një intervistë në Facebook Live, ai ndau një mënyrë të lehtë për të kuptuar se cili lloj iu përshkruan më së miri: Pyesni veten: “Ku ndihem i pasigurtë?”

Ja çfarë thotë Sinek:

“Nëse jeni shumë i pasigurtë për të kuptuar të gjitha detajet, ndoshta jeni tipi i “pse”. Nëse jeni shumë të pasigurtë se nuk keni ide të mëdha çdo ditë, ndoshta jeni tipi i ‘si’.”

Gjëja më e rëndësishme për të kuptuar është se “një tip nuk është më i mirë apo më i keq”, tha Sinek. “E rëndësishme është që të gjeni dikë që plotëson aftësitë tuaja dhe do të jeni një ekip i fuqishëm së bashku.”

Lexoni: 7 zakonet e fuqishme që përcaktojnë lidershipin ekselent

Në libër, Sinek shpjegon se si ekuilibri i “pse” dhe “si” mund të funksiononte për Jobs dhe Wozniak.

Steve Jobs ishte evangjelist rebel, por Steve Wozniak është inxhinieri, i cili ka bërë punën e Apple. Jobs kishte vizionin, Woz kishte të mirat. Është partneriteti i një vizioni për të ardhmen dhe talenti për ta bërë atë, që e bën një organizim të shkëlqyer.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0