“Can you make it?”, aventurierët nga Shqipëria munden

“Can you make it?”, aventurierët nga Shqipëria munden


Nëse doni të shikoni video kreative, të mësoni më shumë rreth grupeve që morën pjesë në projektin Red Bull “Can You Make It”, BusinessMag do t’ju informojë për situatën aktuale dhe të rejat më të fundit.

Projekti i këtij viti përkonte me këto rregulla kryesore: krijimin e një grupi prej 3 personash, realizimin e një video 60 sekondash për të prezantuar veten dhe upload-imin e videos në faqen zyrtare të RedBull. Sipas Red Bull, këtë vit kanë qenë 1237 aplikantë nga e gjithë bota.

Ky projekt është shumë i veçantë sepse grupet do të nisen pa para, pa kartë krediti dhe pa celularë. Grupet do të udhëtojnë  7 ditё pёrreth Evropёs duke pёrdorur vetёm kanaçe Red Bull pёr tё mbёrritur nё destinacionin final, Berlin! Gjatë udhëtimit, pjesëmarrësit do të shkojnë në 54 checkpoint-e në qytete të ndryshme në Europë.

Këtë vit nga Shqipëria do të përzgjidhen 2 grupe. Një ndër pjesëmarrësit nga Shqipëria është edhe grupi kreativ Galaxy Travellers nga New Media Communications. Aktualisht grupi renditet në Top 5.

Ju mund të votoni çdo 24 orë nga llogaritë tuaja në Facebook dhe Email. T’u japim një dorë aventurierëve tanë, për t’i dërguar ata në Berlin. Ju mund të votoni duke klikuar këtu.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0