Lëvizja vë në pikëpyetje modelin e biznesit me kosto të ulët të BYD, ndërkohë që kompanitë kineze po i nënçmojnë konkurrentët me çmime të ulëta.
Prodhuesi kinez i makinave elektrike BYD (Build Your Dreams) do të kryejë tërheqjen më të madhe të automjeteve deri më sot në tregun vendas, duke përfshirë 115,000 njësi për shkak të defekteve të dizajnit dhe rreziqeve të sigurisë që lidhen me baterinë. Tërheqja përfshin modelet Tang dhe Yuan Pro, makina elektrike dhe hibride të prodhuara midis viteve 2015 dhe 2022.
Më konkretisht, rreth 44,500 njësi të serisë Tang do të tërhiqen për shkak të një defekti në kontrolluesin e motorit elektrik, i cili në disa raste mund të shkaktojë korrozion të qarkut elektrik dhe humbje të energjisë elektrike të automjetit, sipas njoftimit të Administratës Shtetërore për Rregullimin e Tregut të Kinës (SAMR). Gjithashtu, rreth 71,200 makina Yuan Pro do të tërhiqen për shkak të instalimit të pasaktë të vulës së baterisë, që mund të lejojë hyrjen e ujit në bateri dhe të ulë fuqinë e saj në disa raste. “BYD Auto Industry Co., Ltd. do të autorizojë dilerët e saj që të aplikojnë një vulosje speciale falas për të forcuar mbulesën e baterisë dhe për të rikthyer mbrojtjen ndaj ujit, duke eliminuar kështu rrezikun e sigurisë,” thuhet në njoftimin e SAMR.
Lexo edhe: Këto janë vendet ku makinat kushtojnë më pak në Europë
Kina dominon industrinë globale të automjeteve elektrike, pjesërisht falë subvencioneve shtetërore bujare dhe një qasjeje proaktive ndaj inovacionit, duke investuar në teknologjinë elektrike shumë përpara se ta bënin konkurrentët ndërkombëtarë. Rritja e këtyre kompanive ka ndikuar veçanërisht te prodhuesit evropianë, të cilët ende vështirësohen të ofrojnë makina elektrike me çmime konkurruese. Për të mbrojtur prodhuesit vendas, Bashkimi Evropian ka vendosur tarifa doganore ndaj makinave elektrike të prodhuara në Kinë që nga viti i kaluar. Megjithatë, për disa konsumatorë, presioni për të ulur kostot po ngre shqetësime për sigurinë e automjeteve. Në prill, kompania kineze Xiaomi u përball me kritika pasi tre persona humbën jetën në një aksident që përfshinte modelin e saj SU7. Incidentet e sigurisë, megjithatë, nuk kufizohen vetëm te markat kineze. Rregullatorë të ndryshëm globalë kanë shprehur shqetësime për dizajnin e dorezave të dyerve në automjetet elektrike të kompanisë amerikane Tesla, në pronësi të Elon Musk.
Ndryshe nga makinat tradicionale, dorezat e Teslas funksionojnë me sensorë dhe energji elektrike, që do të thotë se mund të dështojnë gjatë zjarreve ose ndërprerjeve të energjisë. Ky dizajn është përsëritur nga kompani si Xiaomi, megjithatë autoritetet kineze kanë propozuar rregulla të reja që kërkojnë që çdo automjet pasagjerësh të ketë mekanizma mekanikë për hapjen e dyerve, të arritshëm si nga brenda ashtu edhe nga jashtë makinës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.