Biznes në kohën e COVID-19, restoranti hungarez “rishpik” rrotën

restoranti hungarez

I goditur nga COVID-19, pasi turistët e huaj munguan këtë vit, restoranti hungarez Costes organizoi një darkë me pamjen nga i gjithë Budapesti, në një ambjent të sigurt ndaj virusit COVID-19.

Darka u shërbye në rrotën e famshme të kryeqytetit, të quajtur “Syri i Budapestit” dhe gjeneroi shumë shitje.

“Tani është veçanërisht e rëndësishme që njerëzit të jenë në gjendje të ndahen nga klientët e tjerë për të qenë të sigurt dhe kabinat e ndara të rrotës janë ideale”, tha pronari i Costes, Karoly Gerendai.

Biletat për një darkë në kabinë kushtojnë 154,40 dollarë, secila për një vakt me katër pjata dhe shiten brenda ditësh, tha Gerendai, ndërsa klientët e pasur vendas kërkojnë t’u shmangen kufizimeve të koronavirusit.

Pronari i Costes tha se qarkullimi në një nga restorantet e tij të rihapur është në rreth një të dhjetën e niveleve të para-izolimit, duke e detyruar atë të kërkojë mënyra të reja për të bërë biznes. Gerendai po planifikon të përsërisë organizimin kur moti të ngrohet në pranverë, megjithëse nata e freskët e tetorit nuk ishte pengesë për klientët.

restoranti hungarez

“Ne donim të dilnim pak dhe të shijonim një darkë jashtë përsëri sepse kemi jetuar mjaft të mbyllur”, tha Szabolcs Balazs, i cili hëngri darkë me gruan dhe dy fëmijët e tij.

“Kemi shkuar shpesh në restorante, por për shkak të COVID ne kemi ndaluar së shkuari. Pra, ky është shansi i vetëm për ne tani, sepse këtu jemi vërtet të distancuar”, tha ai.

Ekonomia e Hungarisë po shkon drejt një tkurrjeje 5-7% këtë vit.

Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale