Bien shitjet e Ford, kërkesë më e lartë për automjetet e saj elektrike dhe kamionçinat   - Business Magazine Albania

Bien shitjet e Ford, kërkesë më e lartë për automjetet e saj elektrike dhe kamionçinat  

Ford Motor tha se shitjet e tij në SHBA ranë vetëm 4.5% në maj nga një vit më parë, një rënie më e ngushtë se muajt e fundit, pasi vazhdoi të shihte kërkesën e lartë për automjetet e saj të fundit mes furnizimeve të ngushta të makinave të reja, kamionëve dhe dhe SUV. 

Ford dhe prodhuesit e tjerë të automjeteve po vazhdojnë të luftojnë për problemet e zinxhirit të furnizimit, duke përfshirë një mungesë globale të çipave, që ka penguar prodhimin e automjeteve të reja në mbarë botën për më shumë se një vit. Shitjet mujore të Ford në SHBA u ulën me mbi 10% në prill dhe me më shumë se 20% në shkurt dhe mars. 

Një zëdhënës i Ford tha se kompania vlerëson se shitjet e përgjithshme të automjeteve të reja në SHBA ishin ulur rreth 30% nga një vit më parë në maj, që do të thotë se Ford ka të ngjarë të fitojë pjesën e tregut. 

Lexoni: Si kaluan IBM, Ford, DuPont dhe Sony në Windows, Cadillac, Gore-Tex dhe iPod

Ndërprerjet e vazhdueshme në prodhimin e Ford-it kanë çuar në inventar të shtrënguar në tregtarët e tij. Si përgjigje, Ford ka ofruar stimuj për klientët që janë të gatshëm të bëjnë porosi për automjetet e tyre dhe të presin që ato të ndërtohen dhe dorëzohen. Pothuajse gjysma e shitjeve me pakicë të Ford në maj erdhën nga porositë e klientëve të vendosura në fillim të vitit, tha kompania në një deklaratë. 

Me furnizimet e çipave ende të kufizuara, Ford i ka dhënë prioritet prodhimit të modeleve të tij më të reja, duke përfshirë crossoverin elektrik Mustang Mach-E, SUV-në Bronco dhe kamioncinën e vogël Maverick, si dhe shtyllat e tij shumë fitimprurëse si kamionçinat e Serisë F dhe SUV të mëdha Ford dhe Lincoln. 

Shitjet e kamionëve të serisë F të Ford-it, një shtytës i rëndësishëm i fitimeve të kompanisë, u rritën me 6.9% në maj nga një vit më parë. Dorëzimi i Mustang Mach-E ishte më shumë se dyfishi i totalit të modelit një vit më parë. 

Nga janari deri në maj, Ford ka shitur 763,558 automjete në SHBA, 13.3% më pak nga e njëjta periudhë e vitit 2021. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos u përpiq të jesh lider. Përpiqu të jesh i vlefshëm.”
— Albert Einstein
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0