Bien aksionet e Facebook me 22%, pasi numri i përdoruesve pëson rënie për herë të parë - Business Magazine Albania

Bien aksionet e Facebook me 22%, pasi numri i përdoruesve pëson rënie për herë të parë

numri i përdoruesve

Aksionet e Meta, kompania e njohur më parë si Facebook, ranë 22% pasi zhgënjeu investitorët me fitimet e dobëta të tremujorit të katërt që treguan se përdoruesit e përditshëm ranë për herë të parë.

Aksionet e gjigantit të mediave sociale ranë 21.55% në 253.40 dollarë që nga ora 4:02 e mëngjesit ET, pasi u mbyllën të mërkurën në 323 dollarë.

Shefi ekzekutiv i Meta, Mark Zuckerberg tha se fitimet ka të ngjarë të qëndrojnë nën presion, kjo për shkak të konkurrencës nga aplikacionet e tjera të mediave sociale si TikTok.

“Njerëzit kanë shumë zgjedhje për mënyrën se si duan ta kalojnë kohën e tyre dhe aplikacionet si TikTok po rriten shumë shpejt,” tha Zuckerberg.

Lexoni: YouTube, tani i disponueshëm në Volvo-n tuaj

Fitimi i Meta-s arriti në 10.3 miliardë dollarë në tremujorin e katërt, tha gjiganti i teknologjisë në raportin e fitimeve pas orarit të punës të mërkurën, duke dhënë fitime për aksion prej 3.67 dollarë.

Përdoruesit aktivë ditorë të Facebook ranë në 1.93 miliardë, rënia e parë tremujore në rekord. Analistët kishin pritur një shifër prej 1.95 miliardë.

Shqetësues për investitorët, Meta dha disa udhëzime të vakëta për tremujorin e parë. Ajo pret që të ardhurat të arrijnë në 27 miliardë deri në 29 miliardë dollarë, nga 33.67 miliardë dollarë në tremujorin e katërt dhe nën pritshmëritë e tregut.

Laura Hoy, analiste e aksioneve në ndërmjetësin Hargreaves Lansdown, tha: “Investitorët ishin të shqetësuar nga rezultatet, të përkeqësuara nga lajmet se tremujori aktual po vinte me një mori erërash të kundërta, jo më pak e rëndësishme pasiguria për buxhetet e reklamave.”

/insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0