Besimi në ekonomi, biznese e individë “zhyten” në pezimizëm

Besimi në ekonomi, biznese e individë “zhyten” në pezimizëm


Besimi i individëve dhe bizneseve në ekonomi ka rënë ndjeshëm në tremujorin e dytë të këtij viti.

Banka e Shqipërisë, përmes Vrojtimit të Biznesit dhe Konsumatorëve, vëren se, Treguesi i Ndjesisë Ekonomike (TNE) ra me 9.9 pikë gjatë tremujorit të dytë të vitit 2018.

Rënia ka ardhur si nga ulja e besimit të biznesit edhe e konsumatorëve, ndonëse niveli i këtij treguesi është mbi mesataren historike.

Sipas të dhënave të vrojtimit, besimi ra në të gjithë sektorët e biznesit (industri, ndërtim, shërbime, tregti). Për më tepër, edhe për pritshmëritë nuk ka shenja pozitive.

Individët nga ana e tyre dhanë vlerësim negativ për situatën e tyre financiare të pritshme, të ardhurat e shpenzimet dhe blerjet e mëdha.

Ulja e perceptimit të qytetarëve dhe sipërmarrësve në ekonomi, erdhi pas një vlerësimi pozitiv në tre muajt e parë të vitit.

Besimi në Industri ra  3.7 pikë

Me gjithë rënien e shënuar, Treguesi vijon të jetë mbi 6 pikë përqindje mbi mesataren historike të saj. Ulja vërehet tek besimi në prodhim me 8.2 pikë përqindje; kontratat e porosisë 2.2.

Ndërtimi -1.9 pikë përqindje

Treguesi i besimit në sektorin e ndërtimit ra edhe në tremujorin e dytë, duke qenë 1.9 pikë përqindje poshtë nivelit të shënuar një tremujor më parë. Kjo ecuri e zhvendosi treguesin rreth 8.4 pikë përqindje nën mesataren historike të tij. Në ulje janë kontratat e porosisë, (4.2 pikë përqindje), ndërsa aktiviteti ndërtues shënoi rritje të lehtë me 0.5 pikë përqindje. Edhe niveli i shfrytëzimit të kapaciteteve shënoi rënie

Shërbimet – 8.9 pikë

Treguesi i besimit në sektorin e shërbimeve ra 8.9 pikë përqindje. Ndikimin kryesor e dha ulja e kërkesës (-15.9 pikë përqindje) dhe në një masë ecuria e biznesit. Tek shërbimet, janë përkeqësuar edhe pritjet për gjendjen financiare, për kërkesën dhe punësimin në tremujorin e ardhshëm. Ndërkohë, niveli i punësimit dhe norma e shfrytëzimit të kapaciteteve shënuan rritje.

Besimi konsumator bie 1.8 pikë

Edhe besimi konsumator për të ardhmen shënoi rënie, duke zbritur nën mesataren historike. Për më tepër, të gjithë faktorët që maten në vrojtim shënuan rënie. Këto faktorë janë: situata financiare e pritur e familjes, të ardhurat dhe shpenzimet aktuale, blerjet e mëdha dhe situata e përgjithshme ekonomike e pritur.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0