BE: 400 mln euro për vaksinën Covid në vendet në zhvillim

Bashkimi Europian vendos një fond prej 400 milionë eurosh që vendet e varfra dhe ato në zhvillim të kenë qasje tek vaksina e mundshme anti-Covid. Fondi është pjesë e strategjisë së unionit për të pasur një qasje botërore të barabartë tek kura. Komisionit thotë se vaksina për të gjithë është një prioritet i tij dhe për këtë qëllim, Agjencia Europiane e Mjekësisë është ngarkuar me detyrën e bashkëpunimit me autoritetet rregullatore në mbarë botën.

Fondi prej 400 milionë eurosh është dhënë në formën e garancisë dhe kredisë së favorshme për vendet e treta, jashtë Bashkimit Europian. Kjo do të thotë se qasje në këtë fond mund të ketë edhe Shqipëria, që përmes një marrëveshjeje të dekretuar një ditë më parë edhe nga Presidenti, Ilir Meta është pjesë e aleancës “GABI” për COVAX. Në këmbim të kësaj mbështetjeje financiare, Komisioni thekson se COVAX ka marrë përsipër zotimin për të garantuar vaksina edhe për vendet në zhvillim dhe vendet e varfra.

Vetë Bashkimi Europian si një i tërë nuk është pjesë e koalicionit “GABI”. Komisioni sqaron se synimi i tij është që vaksina të prodhohet në vendet anëtare dhe aksesi i saj të shpërndahet në mënyrë përpjesëtimore me numrin e popullsisë dhe njëkohësisht në të gjitha vendet e unionit. Bashkimi Europian miratoi më 17 qershor të 2020 strategjinë e përshpejtimit të prodhimit të vaksinës anti-Covid. Strategjia synon që prodhimi i një vaksine efikase dhe të sigurtë të bëhet në Europë, duke garantuar qasje të shpejtë për vendet anëtare.

Komisioni thekson se bashkëpunimi mes vendeve anëtare në këtë pjesë është rruga më e shpejtë, më e sigurtë dhe më efikase për të arritur këtë objektiv. “Asnjë vend anëtar nuk ka kapacitetin që i vetëm të sigurojë një investim kaq të madh për zhvillimin, prodhimin dhe shpërndarjen e vaksinave anti-Covid”, thuhet në strategjinë e Bashkimit Europian.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale