Aspirina, një ilaç i mundshëm anti-COVID

Aspirina, ilaç i përdorur gjerësisht, do të testohet si një ilaç i mundshëm kundër COVID-19 në një nga provat më të mëdha në Mbretërinë e Bashkuar. Pacientët e infektuar me virusin e ri të koronar kanë një rrezik në rritje të mpiksjes së gjakut për shkak të trombociteve hiperreaktive, trombocite të rëndësishme në ndalimin e gjakderdhjes.

Aspirina është një agjent antitrombotik që mund të zvogëlojë rrezikun e mpiksjes së gjakut, u njoftua të premten në faqen e internetit www.recoverytrial.net.

Testimi i aspirinës

“Ka arsye të qarta për të mbështetur tezën që aspirina mund të jetë e dobishme dhe përveç kësaj është e sigurt, e lirë dhe e disponueshme gjerësisht”, thotë Peter Horby, bashkautor i studimit. Të paktën 2,000 pacientë të zgjedhur në mënyrë rastësore duhet të marrin 150 mg aspirinë çdo ditë me regjimin e zakonshëm.

LEXO: Kritika për çmimin e lartë të ilaçit për trajtimin e koronavirusit

Të dhënat për shërimin e këtyre pacientëve do të krahasohen me të dhënat nga të paktën 2,000 pacientë të tjerë që marrin terapinë e dytë standarde për COVID-19. Terapitë e tjera që testohen përfshijnë azitromicinën e zakonshme të antibiotikut dhe një koktej antitrupash Regeneron të përdorur për të trajtuar simptomat e COVID-19 siç ishte rasti me presidentin Trump.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale