Arti sekret për të kërkuar këshillë dhe mentorim


/NicholasReese.

Të kërkosh këshillë nuk është e lehtë. Duhet guxim dhe gatishmëri për të pranuar faktin se për një problem të caktuar, ti me forcat e tua nuk je i sigurt si ta zgjidhësh.

Për shumë njerëz, kjo pozitë mund të jetë e vështirë…

Megjithatë, këshillat e mira mund të jenë transformuese, veçanërisht kur vijnë nga dikush që tashmë ka qenë në këpucët tuaja dhe ka arritur sukses.

Le të shqyrtojmë artin sekret për të kërkuar këshilla, që ti të mund të marrësh përgjigje për të vepruar.

Një mori e emaileve

Çdo javë, marr qindra e-mail nga sipërmarrësit dhe freelancerët, të cilët kërkojnë këshilla.

Më pëlqen leximi i tregimeve, sfidave dhe triumfeve me të cilat secili prej jush ndeshet, sa e gjej veten duke qeshur, qarë dhe brohoritur për shumë prej jush.

Gjithsesi, ka disa emaile që vetëm janë në kutinë time përgjithmonë – emaile që janë lexuar, por mbeten të pa mbështetur dhe unë i urrej.

Nuk është se nuk dua të përgjigjem në këto email. (Lexoj çdo email dhe përpiqem të përgjigjem më së shumti.) Është vetëm se, shumë herë, njerëzit që dërgojnë një email nuk e bëjnë punën e lehtë për t’u përgjigjur.

I frustruar, kam vendosur që është koha për të ndarë me ju teknikën time të kërkimit të këshillave.

Si të kërkosh këshilla në mënyrë efektive

Në përgjithësi, kërkimi i këshillave përbëhet nga tre elementë kryesorë:

  • Konteksti – Informacion specifik që lexuesi/dëgjuesi ka nevojë të dijë për t’iu përgjigjur pyetjes suaj.
  • Qëllimi – Cili është rezultati juaj i dëshiruar.
  • Lufta – Çfarë ju ndalon në mënyrë specifike që të arrini rezultatin tuaj të dëshiruar.

Kjo nuk është diçka komplekse, por le ta shohim në praktikë.

Një skript për të vepruar

Përmbajtja mesatare e emaileve që unë dhe shumë nga kolegët e mi marrin është  300-400 fjalë. Këtu është një model i qëndrueshëm që ju mund ta përdorni për të dërguar mesazhin tuaj në mënyrë më efikase:

[Emri],

[Fjalia Hyrëse]

Unë jam një [tregoni se çfarë bëni] duke u përpjekur për të përmbushur [qëllimin tuaj].

Ndërsa unë kam pasur disa rezultate si [x] dhe [y], do të doja kontributin tuaj.

Nëse do të ishit në vendin tim: si do ta përballonit këtë situatë?

Deri tani kam provuar [a], [b], dhe [c], por po pyes nëse ekziston një mënyrë tjetër.

Faleminderit paraprakisht.

– [Emri]

[Përfshini edhe një falenderim për një vepër të famshme të tyre, diçka që kanë shkruar, etj.]

Siç mund ta shihni, ky model është mjaft i drejtpërdrejtë dhe përfshin tre elementët kryesorë për të cilët kam folur më sipër.

Idealisht, ai siguron lexuesin me strategji të mjaftueshme për të qenë në gjendje të bëjë rekomandime të informuara dhe strategjike pa e tepruar me 300-400 fjalë ose më shumë.

Çfarë lloj këshille dëshironi?

Një nga arsyet kryesore që më bën t’i përgjigjem emailit të lexuesit është sepse më lejon të punoj më mirë. Në mënyrë tipike, kur marr tre deri në shtatë pyetje për të njëjtën temë, zhytem në të dhe bëj një video ose udhëzues të plotë rreth temës së caktuar.

Herën tjetër kur keni nevojë për këshilla, shpresoj që të mbani mend:

Strukturimi efektiv i mesazhit tuaj është gjysma e betejës.

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale