Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore - Business Magazine Albania

Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore


Sikur te mos mjaftonte mosha, gjinia apo gjendja civile per te na shnderruar ne objektiva te reklamave te perzgjedhura qe na serviren gjithmone e me shume ne internet e aplikacione te ndryshme, tashme “Apple” planifikon te shfrytezoje edhe gjendjen tone shpirterore si tregues per reklamat e saj.

Gjigantet e produkteve teknologjike kane regjistruar gjate muajit Janar nje patente, te nje aplikacioni i cili studion sjellje te ndryshme te perdoruesve te “smartphone”, per te kuptuar se si ata ndihen, duke ndihmuar edhe me shume ne klasifikimin e grupit te reklamave qe mund t’i interesojne perdoruesit.

Ky aplikacion bazohet ne studimin e aplikacioneve qe nje person po perdor, te faqeve te internetit qe ai po viziton, nese eshte ne qytetin e tij te banimit apo jashte tij, nese eshte me pushime dhe deri te sa rrahje ne minute po i regjistron zemra.

Qellimi i ketij aplikacioni eshte qe te ndihmoje “Apple” te shenjestroje me mire grupet e reklamave qe i shfaqen perdoruesve te produkteve te saj.

Menyra se si punon aplikacioni eshte nepermjet shkalleve, qe tregojne se çfare gjendje humori ka secili.

Pershembull, kur dikush do te jete me pushime, ka ditelindjen ose pas nje rritje ne detyre, shkalla e humorit do te rritet.

Ndersa pas nje ngjarje te keqe, nje funerali apo largimit nga puna, shkalla do te perkeqesohet, duke bere qe personit t’i shfaqen reklama me te pershtatshme per menyren se si ndihet ne ate moment.

 

Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0