Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore - Business Magazine Albania

Apple, reklama sipas gjendjes shpirterore


Sikur te mos mjaftonte mosha, gjinia apo gjendja civile per te na shnderruar ne objektiva te reklamave te perzgjedhura qe na serviren gjithmone e me shume ne internet e aplikacione te ndryshme, tashme “Apple” planifikon te shfrytezoje edhe gjendjen tone shpirterore si tregues per reklamat e saj.

Gjigantet e produkteve teknologjike kane regjistruar gjate muajit Janar nje patente, te nje aplikacioni i cili studion sjellje te ndryshme te perdoruesve te “smartphone”, per te kuptuar se si ata ndihen, duke ndihmuar edhe me shume ne klasifikimin e grupit te reklamave qe mund t’i interesojne perdoruesit.

Ky aplikacion bazohet ne studimin e aplikacioneve qe nje person po perdor, te faqeve te internetit qe ai po viziton, nese eshte ne qytetin e tij te banimit apo jashte tij, nese eshte me pushime dhe deri te sa rrahje ne minute po i regjistron zemra.

Qellimi i ketij aplikacioni eshte qe te ndihmoje “Apple” te shenjestroje me mire grupet e reklamave qe i shfaqen perdoruesve te produkteve te saj.

Menyra se si punon aplikacioni eshte nepermjet shkalleve, qe tregojne se çfare gjendje humori ka secili.

Pershembull, kur dikush do te jete me pushime, ka ditelindjen ose pas nje rritje ne detyre, shkalla e humorit do te rritet.

Ndersa pas nje ngjarje te keqe, nje funerali apo largimit nga puna, shkalla do te perkeqesohet, duke bere qe personit t’i shfaqen reklama me te pershtatshme per menyren se si ndihet ne ate moment.

 

Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse ti nuk ndërton ëndrrën tënde, dikush tjetër do të të punësojë për të ndërtuar të tijën.”
— Tony Gaskins
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0