Aplikacionet për të blerë online renditen në vendin e dytë në popullaritet pas aplikacioneve muzikore, 73% e Millennials blejnë çdo ditë - Business Magazine Albania

Aplikacionet për të blerë online renditen në vendin e dytë në popullaritet pas aplikacioneve muzikore, 73% e Millennials blejnë çdo ditë

2020 ishte një nga ato situata jetë apo vdekje për shumë biznese të shitjes me pakicë. Ndërsa dyqanet fizike u detyruan të mbyllnin dyert e tyre për shkak të bllokimeve në mbarë botën, konsumatorët nuk kishin zgjidhje tjetër përveç të mbështeteshin tek ato kompani që ishin në gjendje të siguronin një mundësi më të sigurt – blerje në internet.

Kjo frymëzoi një ndryshim të papritur dixhital, duke sjelle një ndryshim të ndjeshëm në sjelljen e klientit, rritje të paparë të tregtisë elektronike, pasi blerjet në internet janë bërë një nga aktivitetet dixhitale më popullore në të gjithë botën.

Të dhënat e IMI të analizuara nga ekipi i aplikacioneve HelpCenter zbulojnë se aplikacionet për blerje janë kategoria e dytë më e popullarizuar e aplikacioneve, që përdoren nga 78% e përdoruesve në mbarë botën dhe qëndrojnë prapa aplikacioneve të muzikës me vetëm 1%. Blerja e përditshme është bërë gjithashtu një zakon për konsumatorët në të gjitha brezat, nga Gen Z tek Boomers, megjithatë shumica e njerëzve që blejnë në internet çdo ditë janë mijëvjeçarë, duke kryesuar me 73%.

Parashikohet rritje e mëtejshme e tregtisë elektronike, celularët do të marrin drejtimin

Sipas raportit të IMI , njerëzit në të gjithë botën tani blejnë në internet çdo ditë aq sa luajnë me fëmijët e tyre (71%) dhe madje edhe më shpesh sesa ata shkojnë jashtë për argëtim gjatë verës (60%). 85% e të anketuarve kanë blerë diçka në internet të paktën një herë gjatë 12 muajve të fundit, duke përfaqësuar më shumë se 3 në 4 konsumatorë në të gjithë botën. 22% e tyre planifikojnë të rrisin blerjet në internet në 2021.

Megjithëse industria e tregtisë elektronike po rritej gradualisht deri në shpërthimin e koronavirusit, këto rrethana të pazakonta kanë përshpejtuar blerjet online për afërsisht 5 vjet. Sapo shumica e vendeve u izoluan, Byroja e Regjistrimit të SH.B.A.-së raportoi rritje të tregtisë elektronike me pakicë prej 31.8% në TM2 2020 dhe 44.5% nga viti në vit.

LEXO: Si të shmangim zhgënjimin nga blerjet online në rrjetet sociale, si Facebook dhe Instagram?

Në të njëjtën kohë, numri i shkarkimeve të aplikacioneve në BE u rrit me 36% krahasuar me Q1 2020, duke çuar në rritjen më të lartë prej + 109% në Prill 2020. Kjo mund të ketë qenë arsyeja pse Prilli ishte gjithashtu pika e kthesës për transaksionet brenda aplikacionit që rezultuan në + 88% rritje në porositë mujore brenda aplikacioneve.

Blerjet në internet janë rritur dukshëm pa marrë parasysh qëllimin. Në Shtator 2020, 22% më shumë njerëz kanë bërë pazar në internet për “Çfarëdo që më duhet” krahasuar me Qershorin 2020. Nevoja për pazar ushqimesh online u rrit me 14% ndërsa qëllimi për të porositur ushqim në internet është rritur nga 6% në 21%.

Ndërsa kufizimet e shëndetit publik në shumë vende mbeten ende në fuqi, pritet një rritje e mëtejshme e tregtisë elektronike, veçanërisht përmes pajisjeve mobile. Sjellja e klientit tashmë është ndikuar shumë nga distancimi shoqëror dhe përpjekja për të qëndruar të sigurt gjatë këtyre kohërave të pasigurta.

Sipas E-Commerce Times, shitjet e tregtisë elektronike pritet të zënë 54% të të gjitha shitjeve me pakicë të tregtisë elektronike në 2021, duke i detyruar bizneset të kërkojnë vazhdimisht mënyra për t’u siguruar klientëve të tyre një përvojë unike të blerjes dhe për të ndërtuar lidhje më të ngushta me një markë.

Sondazhi i IMI sugjeron që ndryshimi midis kërkimit të produkteve ose shërbimeve në internet dhe shndërrimit në blerje është minimal. Globalisht, nga 87% e të anketuarve që kanë kërkuar në internet për qëllime blerjeje, 85% kanë kryer një blerje. Këto rezultate e bëjnë të qartë se bizneset që duan të qëndrojnë përpara konkurrencës duhet t’i kushtojnë vëmendje të jashtëzakonshme përvojës së tyre të blerjeve në internet dhe gjithçkaje që vijon.

Për këtë arsye, kompanitë duhet të kuptojnë nevojat e klientëve, prirjet e tyre dhe t’i plotësojnë ato atje ku janë. Edhe pse blerjet në internet ose në aplikacionet për celularë, në veçanti, nuk mund të zëvendësojnë plotësisht përvojën fizike që mund të ofrojnë blerjet në dyqane, ata ende kanë shumë mundësi për ta rritur atë në mënyrën e tyre, përmes një formati dixhital.

Për shembull, zbritjet dhe kuponët, aq sa janë efektivë, nuk janë më të mjaftueshme. 71% e njerëzve që morën pjesë në sondazhin e IMI pranojnë se blerja që ata kanë bërë ishte rezultat i markës ose shërbimit, e dyta pas kërkimit në internet. Uljet, nga ana tjetër, renditen në vendin e 5-të pasi 61% kanë blerë si rezultat i një çmimi më të ulët në 2020.

Kjo gjithashtu sjell rëndësinë e shërbimit ndaj klientit. Koha e gjatë e pritjes duhet të lihet në të kaluarën – blerësit tani kërkojnë përgjigje të shpejta dhe të besueshme, të ndjekura nga vlera e shtuar e personalizimit.

Sondazhi i kryer nga ekipi i aplikacionit HelpCenter zbuloi se pavarësisht se e ardhmja është ende e paqartë, mbi 80% e tregtarëve të anketuar Shopify presin që shitjet e tyre të rriten në 2021 . Për ta arritur këtë dhe për të joshur klientët larg konkurrentëve, nuk do të ketë zgjidhje tjetër përveç përqendrimit në sigurimin e mënyrave të thjeshta, të lehta për t’u përdorur dhe të përshtatshme për të blerë në internet. Prandaj, përvoja e përgjithshme e klientit mbetet një nga faktorët kryesorë për drejtimin e një biznesi të sigurtw.

HELPCENTER

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0