Amazon do të hap një librari në San Francisco - Business Magazine Albania

Amazon do të hap një librari në San Francisco


Libraria e parë e Amazon do të hapet në Walnut Creek, një qytet periferik 20 milje në lindje të San Franciskos.

Në një email për Business Insider, zëdhënësi i Amazon ka konfirmuar raportin, duke thënë: “Ne jemi të shumë të lumtur që do të sjellim librat e Amazon në Broadway Plaza në Walnut Creek dhe ne jemi aktualisht duke punësuar menaxherët e dyqanve dhe punonjësit.”

Kjo do të jetë libraria e nëntë e hapur nga Amazon. Ajo tashmë ka tre të hapur në Seattle, San Diego dhe Portland dhe do të hap pesë të tjera në New York, Chicago, New Jersey dhe dy qytete periferike të Bostonit.

Është e paqartë se çfarë e bëri Amazon të zgjidhte Walnut Creek, në krahasim me një zonë më metropolitane, si psh. qendra e qytetit të San Francisco. Por Walnut Creek është një destinacion shumë i populluar për të bërë pazar dhe gjithashtu ka diçka të përbashkët me libraritë e tjera të Amazon: është afër librarive të pavarura.

Shumica e librarive të Amazon janë duke u lokalizuar në lagjet e komunitetit, në vend të vendeve të mëdha ku bëhet pazari, duke shkuar pas tregjeve në pronësi nga libraritë e pavarura.

Duke pasur parasysh se sa sukses kanë bërë libraritë kohët e fundit, kjo ka kuptim për Amazon për të ndjekur këtë treg me libraritë e veta fizike.

Por ende është në pikëpyetje arsyeja pse Amazon është duke u dyfishuar në këtë treg papritur. CFO i Amazon, Brian Olsavsky ka dhënë një dëshmi.

“Ne mendojmë se libraritë … janë një mënyrë shumë e mirë që konsumatorët të angazhohen me mjetet tona, t’i shohin ato, t’i prekin dhe të luajnë me to dhe të bëhen tifozë të tyre, kështu që ne shohim shumë vlerë në këtë gjë,” tha Olsavsky.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0