Alibaba shet rreth 23 miliardë dollarë mallra për vetëm 9 orë

Alibaba ‘pushton’ shitjet në internet. Për 9 orë shet rreth 23 miliardë dollarë mallra


Gjiganti kinez i tregtisë në internet Alibaba, ka njoftuar se në nëntë orët e para të ditës së hënë ka shitur mallra në vlerë 22.63 miliardë dollarë, duke u rritur kështu me 25% krahasuar me vitin e kaluar.

Black Friday, Cyber Monday dhe “Dita e Beqarëve“, që nga viti 2009 në Shtetet e Bashkuara të Amerikës janë promovuar si ditët e zbritjeve, por janë rritur shpejt, duke u bërë ngjarjet më të mëdha në botë për shitjet online.

“Dita e Beqarëve” e njohur edhe si Double Eleven, ka origjinën nga data kalendarike 11 nëntor.

Lexoni gjithashtu:

Kur fillojnë shitjet e Black Friday?

Vitin e kaluar, Alibaba në “Ditën e Beqarëve”, arriti të shesë 30 miliardë dollarë mallra, duke e tejkaluar edhe Cyber Monday, ditë në të cilën janë shitur 7.9 milionë dollarë mallra.

Kompania hulumtuese Citic Securities, parashikon që shitjet e kësaj dite do të rriten për 20 deri 25%.

Alibaba-s iu deshën vetëm 1 minutë e 8 sekonda që të arrijë vlerën e shitjeve prej 1 miliard dollarësh.

Kompania njofton se pret që mbi 500 milionë përdorues të marrin pjesë në këtë ditë, apo rreth 100 milionë më shumë se vitin e kaluar.

Reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0