Aeroporti më i madh në botë që nuk ekzistoi kurrë - Business Magazine Albania

Aeroporti më i madh në botë që nuk ekzistoi kurrë

Supozohej të ishte aeroporti më i madh në botë, një qendër joshëse ndërkontinentale për avionët supersonikë me gjashtë pista dhe lidhje hekurudhore me shpejtësi të lartë me qytetet përreth, por sot, është pak më shumë se një pistë ajrore në mes të askundit.

Everglades Jetport, siç u quajt kur projekti filloi në 1968, e nisi ekzistencën e tij në fund të Epokës së Artë të udhëtimeve ajrore. Concorde ishte gati të bënte fluturimin e saj të parë, ndërsa Boeing po punonte me një avion pasagjerësh edhe më të madh dhe më të shpejtë, 2707.

Me një kërkesë të lartë të parashikuar për udhëtime më të shpejta se zëri, Florida e Jugut u shfaq si një vend ideal për një qendër të tillë, sepse buçitja e frikshme e avionëve të fuqishëm i bënte këta mysafirë të padëshiruar në brendësi të vendit.

Por ja që nuk ishte e thënë të ndodhte. Aviacioni komercial ishte gati të hynte në një epokë tjetër dhe shqetësimet mjedisore çuan në anulimin e planit të madh për Everglades Jetport kur ishte ndërtuar vetëm një pistë. Tani, ajo pistë e vetme funksionon si një terren stërvitjeje dhe një kujtesë nostalgjike e një ëndrre që nuk u materializua kurrë.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0