7 arsye pse ju do ta klikoni këtë artikull - Business Magazine Albania

7 arsye pse ju do ta klikoni këtë artikull


7 elementët të cilët do t’ju tërheqin vëmëndjen janë:

1. Një listë me arsye ( kjo sepse njerëzit duan të shohin artikuj me një listë me disa pika të cilat mund t’i kalojnë shpejt)

2. Përdorimi i “Ju”ose “Unë” (është më e zakonshme të lexosh diçka nga një eksperiencë personale apo nëse ata të drejtohen ty personalisht)

3. Një kafshë (Kush nuk i pëlqen kafshët? )

4. Një temë interesante (nëse është diçka interesante atëherë njerëzit do ta lexojnë dhe do ta ndajnë me të tjerët)

5. Një koncept i panjohur ( do të tërhiqemi nga diçka e panjohur për ne, si natyrë kurioze që jemi)

6. Një element shokues ose ngacmimi (surprizat gjithmonë do të marrin vëmëndje )

7. Një referencë nga ushqimi (ashtu si dhe kafshët, njerëzve u pëlqen ushqimi dhe argëtimi. Tituj që u premtojnë njerëve ushqime dhe argëtim do u tërheqin vëmëndje dhe do klikojnë)

Burimi: Shkruar nga Sara McGuire dhe publikuar në lifehak.org 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0