A jeni një lider i vërtetë apo jo? - Business Magazine Albania

A jeni një lider i vërtetë apo jo?


Çfarë ndodh për shembull kur aktori del nga skenari, audienca mërzitet, apo muret e teatrit fillojnë të shemben? Aktori, nëse nuk mund të improvizojë, mbetet i paralizuar. Kjo është ajo që shikojmë sot: liderët, njëri pas tjetrit po mbeten të paralizuar për shkak të ndodhive të papritura të kësaj bote të pasigurtë. Nuk ka rëndësi nëse këta liderë vijnë nga fusha e politikës, kulturës apo biznesit.

Një shembull i mirë për t’u dhënë është ajo e kompanisë telefonike Nokia. Asnjёri nuk mund ta parashikonte 10 vite më parë se kompania Nokia nuk do të ishte më në treg. Megjithëse kompania kishte rënie të fitimeve, liderët e saj jepnin fjalime të bukura, ishin të qetë dhe kishin besim për të ardhmen. Ata nuk po merrnin vendimet e duhura për të ardhmen e kompanisë, ato vendime që do të shpëtonin gjigandin telefonik.

Lidershipi nuk ka lidhje as me të qënit vetëm një performues i zoti. Zakonisht ne kërkojmë për liderë që maksimizojnë fitimin dhe arrijnë qëllimet. Roli kryesor i liderit nuk është thjesht të realizojë të njëjtat detyra si dje, në mënyrë më të efektshme. Roli themelor i liderit është përcaktojë idenë e ekzekutimit.

Nëse qëllimi ynë është të zbulojmë liderë të tillë, atëherë nuk do t’i gjejmë nga punonjësit më të mirë, por nga ata që sfidojnë idetë tona se si mund të ketë më efektshmëri puna. N.q.s kompanitë rrisin në detyrë vetëm ata që përmbushin mirë detyrat, a do të çuditemi nëse arrijmë të njëjtat gjëra?

Artikulli u publikua më parë në faqen 6 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Detyra e liderëve nuk është të fitojnë fuqi, por e kundërta, të shpërndajnë fuqi. Detyra e një lideri është të krijojnë një realitet ku njerëzit të përqendrohen te kuptimi i misionit në punën e tyre.

“Një lider nuk është shitës. Kur Steve Job donte të afronte në Apple John Sculley, i cili ishte drejtor ekzekutiv i Pepsit, i bëri një pyetje: “A dëshiron të shesësh gjithë jetën ujë me sheqer, apo do të ndryshosh botën?” Ti mund të bësh para duke shitur ujë me sheqer, por a ka qëllim brenda ky veprim?” Synimi i një lideri është të krijojë një qëllim.

Megjithëse kjo tingëllon frymëzuese, detyra e një lideri nuk është vetëm të japë fjalime të tilla. Një lider nuk është një orator, që u përplas shpatullat punonjësve që kanë ngecur në punën e tyre. Detyra e një lideri është të frymëzojë njerëzit, por në kuptimin e vërtetë të fjalës. Në latinisht fjala frymëzim përkthehet ‘inspirare’ dhe do të thotë të japësh frymë. Me të vërtetë liderët i japin jetë një organizate që drejtojnë. Ata i japin jetë mundësive të reja. Ata e bëjnë më të lehtë për ne për të guxuar, imagjinuar, krijuar dhe ndërtuar.

Lidershipi nuk është në një vend të sigurtë. Ne po vuajmë për liderë më të mirë. Ndoshta është pikërisht dëshira jonë e madhe për të pasur liderë të vërtetë, problemi. Ështё e lehtë për t’u ankuar për liderët, por ajo që duhet bërë është të përpiqemi më fort. Përpos të gjithave duhet të jemi të ndërgjegjshëm që është një detyrë e vështirë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 6 të numrit 10 të revistës Business Magazine AlbaniaBusiness Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0