A i ke dhënë P0-së një puthje lamtumire?


 

Nëse marr shembullin personal, para 3 vjetësh kur fillova si terapeute & Business Coach, u kam ofruar jashtëzakonisht shumë kohë dhe seanca të ndryshme (shumë shpesh edhe FREE) personave të ndryshëm për zgjidhjen e problemeve të ndryshme. Dëshira ime për të parë sa më shumë transformime të bukura në jetën e tyre, më ka shtyrë që shpesh të jepja shumë më tepër nga sa ndoshta mundesha, duke cënuar kohën time të lirë apo duke larguar vëmendjen nga familja, etj.

Me kalimin e kohës jam mësuar të përdor shumë më shpesh fjalën “JO” dhe kjo lloj disipline është një nga sfidat më të bukura që kam fituar.

Duke pasur këtë dëshirë të fortë për të ndihmuar njerëzit, të mësoja të thoshja “JO”, natyrisht nuk ka qenë dhe ende nuk është e lehtë.

Shpesh e kap veten duke u shpjeguar të tjerëve se pse u thashë JO, për të mos më “gjykuar” ose të mos mendonin apo mendojnë keq për mua.

Një nga mënyrat më të papërshtatshme sesi e jetojmë jetën është kur themi “PO”, kur duhet të themi “JO”.

Në të kaluarën, absolutisht jo vetëm në këto tre vitet e fundit, opinionet e të tjerëve më bënin të ngarkoja veten me faj dhe kjo zakonisht më ka bërë të kompromentoj vlerat e mia, sinqeritetin, por mbi të gjitha kohën time, kohë që mund t’ua kushtoja gjërave më të rëndësishme.

Është e rëndësishme të themi “JO” atëhere kur kjo “PO” bie ndesh me kohën apo vlerat tuaja, pasi duke u thënë “PO” të tjerëve ju i thoni “JO” vetes suaj.

Po ti, i ke dhënë “PO-së”, “se ashtu duhet”, një puthje lamtumire?

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale