Netflix shton afro 6 milionë abonentë me pagesë pas goditjes...

Netflix shton afro 6 milionë abonentë me pagesë mes goditjes së ndarjes së fjalëkalimeve

Netflix ka shtuar pothuajse gjashtë milionë abonues me pagesë gjatë tre muajve të fundit , duke e çuar numrin e përgjithshëm të abonuesve globalë në mbi 238 milionë. Goditja e Netflix-it ndaj ndarjes së fjalëkalimeve duket se po sjell fryte në më shumë se 100 vende, duke sjellë rritje të të ardhurave dhe numër të abonimeve të reja që tejkalon anulimet në këto zona. Kryefinancieri i Netflix-it, Spencer Neumann, e ka quajtur fillimin e ndarjes së pagesave si “katalizatori kryesor i të ardhurave” për këtë vit gjatë thirrjes së dytë vjetore të kompanisë.

Edhe pse ndërmarja ka arritur të rrisë të ardhurat, rezultatet e saj për çerekun e dytë kanë qenë pak më poshtë se pritjet e analistëve të Wall Street-it. Netflix raportoi të ardhura prej afro 8.19 miliardë dollarësh, pak më pak se shuma e pritur prej 8.3 miliardë dollarësh. Në shtjellimin e tij për investitorët lidhur me rezultatet, kompania vuri në dukje se abonimet për planin e tyre me reklama më të lira janë dyfishuar që nga tre muajt e parë të këtij viti, por “të ardhurat e tanishme nga reklamat nuk kanë ndikim të rëndësishëm për Netflix-in.”

Lexo: Threads humbi gjysmën e përdoruesve të përditshëm aktivë

Aksionet e Netflix-it ranë më shumë se 4% në tregun e pasdites të mërkurën pas publikimit të rezultateve. Për sa i përket të ardhmes, Netflix parashikon një rritje vjetore prej 7% të të ardhurave për çerekun aktual, me pritjen e të ardhurave prej 8.5 miliardë dollarësh, por parashikon që shtimi neto i abonimeve të paguara për çerekun e shtatorit të jetë i ngjashëm me atë të çerekut të qershorit. Megjithatë, kompania përballon sfida të reja, duke përfshirë grevat nga sindikatat e aktorëve dhe shkrimtarëve të Hollywood-it, që mund të ndikojnë në linjën e saj të të ardhurave nga përmbajtja origjinale në të ardhmen.

 

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0