9 fraza që duhet t'u thoni më shpesh kolegëve tuaj në punë - Business Magazine Albania

9 fraza që duhet t’u thoni më shpesh kolegëve tuaj në punë


Përdorni fuqinë e fjalëve të thjeshta për të ndërtuar ura në punë.

A i komplimentoni kolegët tuaj për një punë të mirë që kanë bërë? Nëse po, sa shpesh? Dhe nëse jeni në një skuadër a i pranoni dhe festoni përpjekjet e njëri-tjetrit?

Ne shpenzojmë shumicën e kohës tonë në punë dhe gjatë kësaj kohe e trajtojmë njëri-tjetrin si të huaj. Duke marrë parasysh të gjitha bisedat që kemi gjatë një dite pune, ka disa fjali të pamohueshme që nëse i përdorim më shpesh me kolegët tanë, do të rezultojnë në një rritje të besimit.

Më poshtë janë 9 fraza që mund të thuash më shpesh për të ndërtuar ura lidhëse me kolegët nëse egoja nuk hyn në mes.

1. “Më duhet ta marr unë fajin për atë”

– Në vendet e punës toksike, pranimet e fajit janë hedhur në çdo drejtim. Në kulturat e llogaridhënies, pranimi i gabimeve shihet si rritje besimi.

2. “Më pëlqen mënyra si e ke trajtuar këtë ankesë të klientit”

– Duke lavdëruar njerëzit për tipare të caktuara të sjelljes, ju përforconi normat kulturore që e bëjnë kompaninë një vend të mirë për të punuar.

3. “Kam nevojë për këshillën tënde se çfarë duhet të bëj në këtë situatë”.

– Ekziston ky nocion i rremë se njerëzit që kërkojnë këshilla perceptohen si më pak kompetentë. Përkundrazi, hulumtimet kanë lidhur njerëz që kërkojnë këshilla për t’u perceptuar si më kompetentë.

4. “Unë besoj në gjykimin tënd”

– Besimi është një rrugë me dy anë. Kur e shtyn atë për tek anëtarët e skuadrës, ata do të jenë më të prirur për t’ua kthyer favorin dhe besimin.

5. “Nuk mund ta kisha bërë këtë pa ndihmën tënde”

– Kjo është një tjetër mënyrë e shkëlqyer për t’i thënë faleminderit dikujt, për të shkuar më lart e më gjerë, veçanërisht nëse ju bëri të dukeni mirë.

6. “Çfarë mund të bëj për të ndihmuar?”

– Kjo frazë është veçanërisht e dobishme gjatë kohëve të vështira, si afatet apo skenarët sfidues.

7. “Koha juaj e investuar në këtë projekt është shumë e rëndësishme”

– Lejoni që kolegët ose vartësit tuaj të dinë se e vlerësoni kohën e tyre. Ky është çelësi për të komunikuar që e kuptoni rëndësinë e përpjekjeve të tyre.

8. “Unë e kuptoj shqetësimin tuaj. Le të ecim së bashku dhe të dalim me një plan më të mirë”

– Empatia është gjithmonë një fitues në drejtim të nxitjes së bashkëpunimit të mirë. Duke vlerësuar ndjenjat e një personi tjetër, mund të zgjidhni më mirë problemet dhe të ndërtoni besimin më të shpejtë në rrugën drejt një zgjidhjeje.

9. “Është kaq mirë të punosh me ty”

– Falenderimi verbal është një art i humbur që zakonisht nuk dëgjohet në mjediset e biznesit transaksional. Por është gjetur të jetë një motivues i fuqishëm për të nxitur besnikërinë dhe për të rritur përkushtimin ndaj punës ose skuadrës.

INC

Anxhela Haxhillari

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0