7 hapa për të aplikuar zgjidhje të reja

rezulotën

Krijimi i zakoneve të reja kërkon kohë dhe energji. Një sjellje e re nuk mund të bëhet automatikisht brenda ditës, por ju mund të shijoni shumë shpejt disa nga përfitimet e kësaj sjelljeje. Ndërsa filloni të bëni shëtitje rregullisht ose të merreni me praktika qetësuese të stresit, do të zbuloni se nuk do të ndiheni mirë nëse ndaleni. Kjo është një nxitje e shkëlqyer për të vazhduar. Pra, vazhdoni të orientoni veten në drejtimin që dëshironi të shkoni. Dhe provoni shtatë këshillat e mëposhtme për t’ju ndihmuar të krijoni një ndryshim afatgjatë.

1-Ki ëndrra të mëdha. Qëllimet e guximshme janë bindëse. Dëshironi të garoni në një maratonë, të humbisni 50 kile ose mjaftueshëm sa të futeni në rrobat që keni dashur dikur? Me këmbëngulje, inkurajim dhe mbështetje, ju mund ta bëni atë. Një qëllim ambicioz shpesh frymëzon të tjerët rreth jush. Disa do të jenë të lumtur të ndihmojnë në mënyra praktike, të tilla si duke u stërvitur me ju ose duke marrë përsipër detyra që ju të krijoni më shumë kohë për ëndrrat e mëdha.

2.Ndaji ëndrrat e mëdha në hapa të vegjël. Tani mendo pak. Hapat e vegjël ju çojnë përpara drejt qëllimit tuaj përfundimtar. Festoni objektivat e vegjël. Thjesht arritjet e vogla mund të ndërtojnë besimin tuaj për të siguruar sukses në detyra më të vështira. Mos i nënvlerëso zgjedhjet e lehta. Nëse filloni çdo plan me një listë, keni mundësi të kontrolloni listën. Pra, ndani punët e vështira në punë të vogla dhe shijoni fillimisht detyrat e lehta.

3. Kuptoni pse duhet t’a bëni një ndryshim. Derisa të kuptoni pse jeni duke iu përmbajtur zakoneve dhe rutinave të vjetra, mund të jetë e vështirë të grumbulloni mjaft energji dhe vullnet për të fituar forcën drejt ndryshimit. Sjelljet jo të shëndetshme si ngrënia e tepërt dhe pirja e duhanit kanë shpërblime të menjëhershme si shija, por edhe kosto. Pra, kur po mendoni për një ndryshim, merrni kohën e mjaftueshme për ta menduar mirë. Ju rrisni shansin tuaj të suksesit kur bilanci i pluseve dhe minuseve ju nxit drejt adoptimit të një sjelljeje të re më tërheqëse sesa të qëndroni në vend. Angazhimi në aspekte të kënaqshme të një sjelljeje jo të shëndetshme, pa vetë sjelljen, ndihmon gjithashtu. Për shembull, nëse ju pëlqen të bëni një pushim gjatë pirjes së duhanit, pushoni dhe kënaquni, por gjeni mënyra më të shëndetshme për ta bërë këtë. Përndryshe, ju jeni duke punuar kundër erës dhe ka më pak të ngjarë të përjetoni sukses të qëndrueshëm.

4.Angazhohuni. Bëni veten të përgjegjshëm përmes një premtimi me shkrim ose verbal para njerëzve të rëndësishëm për ju. Kjo do t’ju inkurajojë të kaloni nëpër vështirësi. Një shpirt i patrembur krijoi një faqe në Facebook kushtuar qëllimeve të saj për humbjen e peshës. Ju mund të bëni një premtim më pak publik, duke iu drejtuar partnerit ose fëmijës suaj, një mësuesi, mjeku, shefi ose miqve tuaj. Dëshironi më shumë mbështetje? Postoni premtimin tuaj në Facebook apo Twitter.

 5. Jepi vetes një medalje. Mos prisni ta quani veten fitues derisa të kapërceni miljen e fundit të maratonës në ëndrrën tuaj më të madhe. Ndryshimet shëndetësore kanë shpesh drejtim rritës. Inkurajoni veten që të vazhdoni ndërsa edhe ndaloni për të njohur suksesin në hapa të vegjël dhe të mëdhenj gjatë rrugës drejt një qëllimi. Dëgjoni melodinë tuaj të preferuar çdo herë që arrini 5,000 hapa. Kërkojuni familjes dhe miqve që të ngrenë një dolli me ju, për ju. Kërkoni një grup mbështetës në internet.

6. Mësoni nga e kaluara. Sa herë që nuk arrini të bëni një ndryshim, konsiderojeni atë një hap drejt qëllimit tuaj. Pse? Sepse çdo përpjekje e sinqertë përfaqëson një mësim të nxjerrë. Kur të bini në kurth, mendoni pak çfarë funksionoi dhe çfarë jo. Ndoshta keni ndërmarrë një sfidë shumë të madhe. Nëse është kështu, përshkallëzojeni në një sfidë më pak ambicioze, ose ndaje atë në disa sfida më të vogla, duke synuar tre shëtitje 10 minutëshe – një para punës, një gjatë drekës, një pas punës.

7.Falenderoni për atë që bëni. Harrojeni përsosjen. Vendosni pamjet tuaja në përfundimin e asaj maratone, jo në vrapimin e saj. Nëse garoni për të përfunduar, ju do të jeni një fitues edhe nëse përfundoni vetëm duke ecur. Me ushtrime dhe kaq shumë synime të tjera që kemi vendosur – do të përfitoni edhe kur bëni më pak nga sa dëshironi të bëni. Çdo aktivitet është gjithmonë më i mirë se asnjë.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale