6 veprimet që duhet të bëni për të shpëtuar biznesin tuaj


Këtu janë veprimet që rekomandohen të keni parasysh gjatë 90 ditëve të ardhshme, ndërkohë që drejtoni biznesin tuaj në krizën aktuale të shkaktuar prej COVID-19.

1. Kontrolloni fuqimisht atë që mundeni. Injoroni me forcë atë që nuk mund të kontrolloni

Kjo mund të jetë pika më e rëndësishme, por vini re se ekzistojnë dy gjëra në këtë çështje. Më shumë se kurrë, do t’ju duhet të luftoni për gjërat që janë nën kontrollin tuaj. Ju nuk mund të kontrolloni ekonominë, por ju mund të kontrolloni shërbimin e klientit. Ju mund të jeni të parët në rradhët e bankës.

Gjithashtu, gjatë peridhës së stresit, është shumë e rëndësishme të mos i ushtroni presion vetes për gjërat që janë jashtë kontrollit tuaj. Në fund të fundit, ju duhet të bëni atë që mundeni dhe ta disiplinoni veten duke injoruar atë që nuk mund ta kontrolloni. Kjo mund të fillojë duke mos ndjekur çdo lajm, që transmetohet.

2. Ruani moralin e punonjësve

Kur ishit fëmijë, si ndiheshit kur mami dhe babi grindeshin me njëri-tjetrin për faturat, apo ndonjë gjë tjetër? Është e rëndësishme të jeni i sinqertë me punonjësit për gjendjen tuaj financiare, por ju duhet t’i udhëhiqni njerëzit në atë mënyrë që ata të kenë besim se jeni i aftë t’i përballoni gjërat.

Lexoni: Sigal kombinon paketat e sigurimit me shërbimin telemjekësor TeleDoc

Edhe nëse keni vetëm tre ose katër punonjës, ju jeni një gjeneral i ushtrisë suaj, kështu që duhet të keni një sens kontrolli. Tani ka shumë panik, dhe ju nuk keni luksin të jeni një nga njerëzit që panikojnë.

3. Kurseni paratë aty ku mundeni

Tani për tani, motoja juaj duhet të jetë: Jetoni për të luftuar një ditë tjetër. Tani është një kohë e mirë për të parë regjistrin tuaj të shpenzimeve dhe për të minimizuar shpenzimet e tepërta, që kanë të gjitha bizneset. Sidoqoftë, jini të kujdesshëm me shpenzimet që lidhen me njerëzit.

Shumë njerëz duhet të pushojnë punonjësit, por është e rëndësishme të mendoni një plan afatgjatë.  Nëse keni aftësinë të jeni besnikë ndaj punonjësve, ata nuk do ta harrojnë atë kur të keni nevojë për ta. (Në fakt, disa do ta harrojnë atë, por injorojnë ata njerëz.)

4. Jini të parët në rradhë

Nëse po aplikoni për një kredi ose ndihmë qeveritare, qëndroni të parët në rradhë. Flisni dhe jini aktivë me bankën sepse ata nuk do të jenë. Bankat kanë problemet e tyre tani.

Lexoni: Shoqatat e agrobiznesit i kërkojnë masa lehtësuese ministrit të Bujqësisë

5. Kthehuni përsëri tek bazat – duke filluar me përqendrimin tek shërbimi i klientëve

Kjo këshillë mudn të tingëllojë e thjeshtë, por se është e rëndësishme. Sipërmarrësia ka të bëjë me konkurrencën, dhe ju duhet të bëni më shumë konkurrencë për shërbimin e klientit. Shumica prej nesh pretendojnë se janë të mirë në shërbimin e klientit, por e vërteta është, të gjitha bizneset mund të bëjnë më mirë. Dhe shërbimi ndaj klientit është diçka që mund ta kontrolloni patjetër.

6. Përshtateni produktin ose shërbimin me kushtet e reja

Mendoni për gjërat që mund të përfshini në strategjinë tuaj edhe nëse janë gjëra të vogla. Ato mund t’ju ndihmojnë të qëndroni në këmbë në këtë situatë të vështirë.

“Kur isha fëmijë, ne ndonjëherë nuk kishim ushqim të mjaftueshëm. Na mbaronte shpesh qumështi dhe stomaku më ngelej i zbrazët. Nëna ime ndonjëherë më pyeste gjatë atyre kohërave nëse doja “qumësht magjik” – qumësht që ajo do ta krijonte nga ajri. Më vonë, kuptova që ajo shkonte në bodrum dhe përziente pluhur qumështi me ujë”, shkruan Brian Hamilton për Inc.

Lexoni: Çfarë dinë shkencëtarët për koronaviurs deri më tani? A jemi të mbrojtur nëse infektohemi njëherë?

“Ndërsa unë nuk kam ndonjë qumësht magjik për ju, shpresoj që disa nga këto fjalë t’ju ndihmojnë. Bëni gjërat që mundeni. Jini të mprehtë. Këto gjëra zakonisht funksionojnë”, shton Brian.

Inc

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale