6 Markat që përdorën vdekjen e muzikantit Prince për të promovuar veten - Business Magazine Albania

6 Markat që përdorën vdekjen e muzikantit Prince për të promovuar veten


Të famshëm dhe fansa nga e gjithë bota i kanë bërë honorare Prince, superyllit të popit, pasi publicisti i tij konfirmoi vdekjen e tij në moshën 57-vjeçare të Enjten mbrëma.

Por markat, të cilat u përpoqën të merrnin pjesë në “zi”, u munduan të shprehin ngushëllimet e tyre në mënyrë të ndjerë. Disa dështuan, duke i kthyer fjalët e ngushëllimit në reklama, duke u përballur kështu me zemërimin e internetit.

Me rrjetin e mediave sociale që tani përbën një pjesë të madhe të skemës së marketingut të brandeve të mëdha, reagimet ndaj lajmeve të një impakti të tillë janë kyçe.

Por dy kompani dështuan kaq keq në cicërimëat e tyre, saqë ato u fshinë nga llogaritë e tyre në Twitter. Ja cilat brande e përdorën imazhin e të ndjerit Prince për vetëpromovim:

1. Cheerios

Marka e çerealeve i tregoi botës se asaj “ia ndjente” për vdekjen e Prince me vendosjen e kujdesshme të produktit të tyre dhe një titulli të thjeshtë #prince.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Cicërima u fshi pasi fansat filluan të talleshin me markën dhe ta fajësonin për përdorimin e vdekjes së këngëtarit në avantazhin e tyre.

Një reagim nga njëri prej fansave përmbante këtë tekst: “Imagjino të të dërgojë Cheerios këtë pas vdekjes së babit tënd.”

2. Hamburger Helper

Një cicërimë nga Hamburger Helper, një markë amerikane e paketimit të ushqimit, gjithashtu u fshi pasi marka vendosi maskotën e saj në tekstin e dedikuar.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Duke komentuar për cicërimat e Cheerios dhe Hamburger, Alfred Maskeroni, dizenjator dhe contributor në AdWeek, tha se të dyja reklamat vuanin nga “një prezencë e madhe e markës.”

“Postimi i Cheerios duket si një reklamë, dhe Hamburger Helper postoi në mënyrë të shpenguar dhe të pavend maskotën e brandit në tekst,” ka shkruar Maskeroni në AdWeek.

3. 3M dhe logo e TV

Kompania 3M, një firmë shkencore globale e njohur më parë si Minnesota Mining and Manufacturing Company, i bëri gjërat e thjeshta. Ajo cicëroi logon e saj të ngjyrosur në violet dhe shtoi një lot.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

E njëjta gjë ndodhi edhe me logon e TV-së.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

 

4. Getty Images

Getty Images, një agjenci fotosh, postoi një foto të Prince por shtoi gjithashtu një link për fotot e këngëtarit të disponueshme për shitje në website-in e saj.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Përdoruesit nuk ishin të lumtur me vetëpromovimin e Getty dhe thanë se agjencia e fotove “po nxirrte fitime mbi vdekjen” duke përdorur Prince “për të shitur disa fotografi.”

5. Lenovo

Lenovo, një kompani teknologjike kineze, nuk postoi logon e saj ose ndonjë foto. Ajo më mirë se të bënte këtë, krahasoi vlerat e kompanisë me ato të Prince.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

 

6. Pornhub

Website pornografik jo vetëm që postoi foto por gjithashtu ndryshoi logon e tij. E përshtatshme?

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

“Si një markë me origjinë nga Minnesota, Cheerios kërkonte të bashkohej në humbjen e muzikantit legjendar të qytetit tonë. Por shpejt vendosëm se nuk donim që cicërima të keqinterpretohej, dhe e hoqëm për respekt të Prince dhe zisë,” është shprehur në lidhje me postimin një zëdhënës për pronarin e Cheerios, General Mills, raporton “Independent”.

Një zëdhënës për kompaninë 3M tha se ata krijuan një “një vepër të veçantë arti” për të njohur arritjet e ikonës legjendare të Minnesotas, “Ne e përdorëm veprën e artit në disa prej kanaleve të mediave tona sociale vetëm gjatë ditës së Enjte,” ka thënë kompania 3M.

 

/Independent

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0