6 Markat që përdorën vdekjen e muzikantit Prince për të promovuar veten - Business Magazine Albania

6 Markat që përdorën vdekjen e muzikantit Prince për të promovuar veten


Të famshëm dhe fansa nga e gjithë bota i kanë bërë honorare Prince, superyllit të popit, pasi publicisti i tij konfirmoi vdekjen e tij në moshën 57-vjeçare të Enjten mbrëma.

Por markat, të cilat u përpoqën të merrnin pjesë në “zi”, u munduan të shprehin ngushëllimet e tyre në mënyrë të ndjerë. Disa dështuan, duke i kthyer fjalët e ngushëllimit në reklama, duke u përballur kështu me zemërimin e internetit.

Me rrjetin e mediave sociale që tani përbën një pjesë të madhe të skemës së marketingut të brandeve të mëdha, reagimet ndaj lajmeve të një impakti të tillë janë kyçe.

Por dy kompani dështuan kaq keq në cicërimëat e tyre, saqë ato u fshinë nga llogaritë e tyre në Twitter. Ja cilat brande e përdorën imazhin e të ndjerit Prince për vetëpromovim:

1. Cheerios

Marka e çerealeve i tregoi botës se asaj “ia ndjente” për vdekjen e Prince me vendosjen e kujdesshme të produktit të tyre dhe një titulli të thjeshtë #prince.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Cicërima u fshi pasi fansat filluan të talleshin me markën dhe ta fajësonin për përdorimin e vdekjes së këngëtarit në avantazhin e tyre.

Një reagim nga njëri prej fansave përmbante këtë tekst: “Imagjino të të dërgojë Cheerios këtë pas vdekjes së babit tënd.”

2. Hamburger Helper

Një cicërimë nga Hamburger Helper, një markë amerikane e paketimit të ushqimit, gjithashtu u fshi pasi marka vendosi maskotën e saj në tekstin e dedikuar.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Duke komentuar për cicërimat e Cheerios dhe Hamburger, Alfred Maskeroni, dizenjator dhe contributor në AdWeek, tha se të dyja reklamat vuanin nga “një prezencë e madhe e markës.”

“Postimi i Cheerios duket si një reklamë, dhe Hamburger Helper postoi në mënyrë të shpenguar dhe të pavend maskotën e brandit në tekst,” ka shkruar Maskeroni në AdWeek.

3. 3M dhe logo e TV

Kompania 3M, një firmë shkencore globale e njohur më parë si Minnesota Mining and Manufacturing Company, i bëri gjërat e thjeshta. Ajo cicëroi logon e saj të ngjyrosur në violet dhe shtoi një lot.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

E njëjta gjë ndodhi edhe me logon e TV-së.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

 

4. Getty Images

Getty Images, një agjenci fotosh, postoi një foto të Prince por shtoi gjithashtu një link për fotot e këngëtarit të disponueshme për shitje në website-in e saj.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag
Përdoruesit nuk ishin të lumtur me vetëpromovimin e Getty dhe thanë se agjencia e fotove “po nxirrte fitime mbi vdekjen” duke përdorur Prince “për të shitur disa fotografi.”

5. Lenovo

Lenovo, një kompani teknologjike kineze, nuk postoi logon e saj ose ndonjë foto. Ajo më mirë se të bënte këtë, krahasoi vlerat e kompanisë me ato të Prince.

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

 

6. Pornhub

Website pornografik jo vetëm që postoi foto por gjithashtu ndryshoi logon e tij. E përshtatshme?

Markat-që-përdorën-vdekjen-e muzikantit-Prince-businessmag

“Si një markë me origjinë nga Minnesota, Cheerios kërkonte të bashkohej në humbjen e muzikantit legjendar të qytetit tonë. Por shpejt vendosëm se nuk donim që cicërima të keqinterpretohej, dhe e hoqëm për respekt të Prince dhe zisë,” është shprehur në lidhje me postimin një zëdhënës për pronarin e Cheerios, General Mills, raporton “Independent”.

Një zëdhënës për kompaninë 3M tha se ata krijuan një “një vepër të veçantë arti” për të njohur arritjet e ikonës legjendare të Minnesotas, “Ne e përdorëm veprën e artit në disa prej kanaleve të mediave tona sociale vetëm gjatë ditës së Enjte,” ka thënë kompania 3M.

 

/Independent

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0