5 mënyra për të krijuar një e-book që audienca juaj do ta pëlqejë » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 14/05/2019

5 mënyra për të krijuar një e-book që audienca juaj do ta pëlqejë

Share
nga Anerola Torollari
Maj 14, 2019
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Si librat elektronikë ashtu edhe ata fizikë mund të jenë mjete shumë efektive shitjeje. Por jo të gjitha markat e dinë se si të tërheqin trafikun ndërkanal në një e-book të ri. Të tjerët humbasin vëmendjen e vizitorëve pas faqeve të para. Promovimi i librit tuaj elektronik mund të sjellë të ardhura të mëdha, nëse dini ta bëni mirë atë.

Lexoni: Ku mund të lexoni libra shqip në Internet?

Në qoftë se doni të bindni njerëzit që të ndajnë informacionin tuaj, ju duhet të ofroni një temë relevante në një format tërheqës, duke bërë të qartë se çfarë mund të fitojnë shikuesit nëse zgjedhin ta shkarkojnë atë.

BusinessMag në këtë artikull ju njeh me pesë strategji që jo vetëm që do t’ju ndihmojnë të krijoni një e-book më të përhapur, por gjithashtu do të rrisë angazhimin e lexuesve dhe rezultatet tuaja.

1. Përfshini përmbajtje vizuale

Shumë pak njerëz sot janë të gatshëm të ulen dhe të lexojnë një e-book që përbëhet vetëm nga teksti. Kjo është arsyeja pse kaq shumë e-books dështojnë të kthejnë lexuesit në klientë. Nëse nuk u jepni atyre diçka që është vizuale, do të humbni vëmendjen e tyre. Rekomandohet që të përfshini jo më shumë se 200 fjalë në faqe. 50 fjalë për faqe janë akoma më mirë. Sa më shumë që të mund të komunikoni vizualisht, aq më pak do t’ju duhet të thoni përmes tekstit.

Për më tepër, duke përfshirë imazhe do të rrisni kuptimin e tyre për informacionin që po ndani. Teksti i shoqëruar me imazhe përmirëson kuptimin deri në 89%. Ju duhet të përfshini grafikë, harta, ikona, ilustrime, video dhe fotografi.

2. Përqendrohuni në atë që është e rëndësishme

Shtimi i mjeteve vizuale nuk mjafton – gjithashtu duhet të zvogëloni sasinë e tekstit që përfshini. Pse? Sepse kur e mbysni auditorin me shumë informacion, ata nuk mund të kujtojnë asnjë prej tyre. Pra, përqendrohuni vetëm në gjërat më të rëndësishme dhe njerëzit do të largohen nga e-book juaj duke kuptuar dhe kujtuar më shumë në lidhje me atë që kanë lexuar dhe me shumë gjasa do ta ndajnë këtë informacion që kanë mësuar me të tjerët.

Ky rregull nuk zbatohet vetëm për tekstin. Kur është fjala për përmbajtjen tuaj vizuale, sigurohuni që të gjitha këto të funksionojnë së bashku drejt një mesazhi dhe qëllimi të vetëm.

Lexoni: 8 LIBRAT QË SIPAS RICHARD BRANSON TË GJITHË DUHET TI LEXOJNË

3. Zgjoni interesin e tyre

Në promovimet që bëni në mediat sociale dhe në landing page të e-book tuaj, ndani disa nga gjërat më interesante të tij. Kjo do t’i frymëzojë shikuesit për të mësuar më shumë.

Vetëm mos harroni: mënyra se si e ndani këtë informacion është shumë e rëndësishme. Një grafik ose një pjesë tjetër e përmbajtjes vizuale do të kapë syrin e tyre më shumë se teksti. Nëse është i dizenjuar mirë, ajo gjithashtu premton një përvojë më të këndshme të leximit duke shërbyer si një ngacmues për përmbajtjen vizuale që do të vijë në vazhdim.

4. Përshtateni përmbajtjen tuaj vizuale në materiale për marketing

Promovoni e-book tuaj duke përdorur përmbajtje vizuale, pasi ajo merr shumë më tepër angazhim në mediat sociale. Por mos u shqetësoni – kjo nuk do të thotë që ju duhet të investoni shumë kohë dhe para në krijimin e këtyre aseteve.

Në fakt, e-book juaj është një burim i madh i përmbajtjes vizuale tashmë. Merrni disa nga grafikët më bindës dhe bëni mini-infografikë të optimizuar për mediat sociale. Përdorni ikona së bashku me video që keni bërë për e-book tuaj. Ridizenjoni disa nga mjetet vizuale për përdorim në blog post për promovimin e e-book tuaj.

Këto materiale do të kenë më shumë gjasa të tërheqin vëmendjen e audiencës dhe do të inkurajojnë më shumë klikime kur t’i shpërndani ato në mediat sociale.

5. Përcillni vlerë

Sigurohuni që mesazhet tuaja të vendosin pritshmëri të sakta për informacionin që do të ndani. Gjëja e fundit që dëshironi është që lexuesit të largohen të zhgënjyer nga e-book juaj. Ky zhgënjim mund të transferohet shpejt në markën tuaj si një e tërë.

Ndiqni këto pesë këshilla dhe do të krijoni një përmbajtje që me të vërtetë angazhon dhe frymëzon lexuesit tuaj.

Lexoni: 7 arsye pse duhet të lexoni më shumë libra

burimi: inc


Evente

Rikthehet TË RINJTË FLASIN!

Korrik 31, 2019
2 PM – 5 PM