43 ide biznesi në Start-Up City 3, ja cilat kalojnë në fazën finale - Business Magazine Albania

43 ide biznesi në Start-Up City 3, ja cilat kalojnë në fazën finale

43 ide biznesi nga nxënës, studentë dhe të rinj kanë marrë pjesë në edicionin e tretë të Start-Up City, eventit të organizuar nga Universiteti Metropolitan Tirana, Metropolitan Incubator dhe Fakulteti i Ekonomisë, UT. 

Pas fazës së parë të aplikimeve, që ka nisur më 12 mars dhe është përmbyllur më 30 prill, juria me ekspertë të sipërmarrjes dhe inovacionit ka përzgjedhur 13 idetë që do të vijojnë konkurimin deri në fazën finale. 

Përmes një videomesazhi, Drejtori i Metropolitan Incubator, Dr. Pleurat Rexhepi lexoi listën e ideve që kaluan fazën e parë.

Lexo: INNVEST Forum 2021 me 21 Maj në Tiranë

“Jemi të lumtur që kemi nxitur tek ju dëshirën për t’u bërë pjesë e botës së sipërmarrjes me ide të reja dhe shumë origjinale. Asnjeherë mos u ndjeni të demotivuar edhe nëse nuk fitoni, gjëja më e rëndësishme është vendosmëria që keni për të bërë biznes dhe të ndryshoni shoqërinë me idetë tuaja. Jepuni shtysë ideve tuaja me vendosmëri, analizë, përkushtim, durim, besim, risk, risi, investim dhe kohë”,- u shpreh Dr. Pleurat Rexhepi. 

Lista e ideve që kalojnë në fazën finale janë: 

  1. Forest Kids
  2. Atelie dhe Butik Kozeta
  3. Click to Eat
  4. TBot
  5. OctoApp
  6. BioTech
  7. Albanian Tech Tour
  8. Parklik
  9. Romix
  10. Margjelo Filigran
  11. IntellDrive
  12. I-Move
  13. ShkruajShqip. Al

“Start Up City” është vendi ku studentët dhe të rinjtë mund t’i zhvillojnë idetë e tyre të biznesit, duke i prezantuar përballe një jurie prestigjioze. Ky kompeticion synon të ndihmojë të gjithë të rinjtë novator me shpirt sipërmarrës që të realizojnë dhe prezantojnë idetë e tyre të biznesit.

Ky event mbështetet nga OTP Bank Albania, Fondi Sigal, Metro Design dhe partner mediatik Business Mag Albania.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0