4 mënyra për të mbajtur emocionet e Covid-19 që të mos ju drejtojnë drejt vendimeve të gabuara - Business Magazine Albania

4 mënyra për të mbajtur emocionet e Covid-19 që të mos ju drejtojnë drejt vendimeve të gabuara

4 mënyra për të mbajtur emocionet e Covid-19 që të mos ju drejtojnë drejt vendimeve të gabuara

Njerëzit janë sistematikisht emocionalë dhe irracionalë. Udhëheqësit nuk mund t’i motivojnë njerëzit të marrin vendime racionale derisa të pranojnë detin e errët dhe të trazuar të emocioneve mbi të cilin po lundron mendja e tyre racionale. Nuk mund të filloni të lidheni me emocionet e të tjerëve derisa të pajtoheni me tuajat. Dhe pandemia Covid-19 ka shumë të ngjarë të ketë ndezur emocione të reja dhe përkeqësuar ato që ishin para Marsit.

Për shembull, ju mund të jeni edhe më të stresuar për të ardhmen afatgjatë të kompanisë sesa më parë – dhe në varësi të industrisë, problemi mund të jetë një rënie e kërkesës që kërcënon paratë e mbetura ose një rritje e porosive që kërkon për të vazhduar.

Në të njëjtën kohë, emocionet e reja mund të përfshijnë frikën se punonjësit do të kontraktojnë Covid-19 dhe do të përhapin sëmundjen tek punonjësit e tjerë, furnizuesit, partnerët dhe klientët. Në varësi të moshës, ju mund të stresoheni për shkollimin e fëmijëve ose shëndetin e prindërve.

Para se ta ndani mendjen për të zgjidhur këto probleme, duhet të përballeni me të ashtuquajturat emocione të ambientit – ato që Wall Street Journal i përcakton si ndjenjat e sfondit që tani po shkaktojnë “një zhvendosje dramatike në gjendjet themelore të miliona njerëzve”.

Këtu janë katër mënyra për ta kthyer mjegullën e trurit të nxitur nga emocionet e ambientit në zgjidhje të qarta për problemet e biznesit:

1.Renditni emocionet e ambientit.

Hapi i parë është të renditni emocionet që përcjell ambienti. Për drejtuesit e biznesit janë stresi për mbledhjen e parave të gatshme dhe përmbushja e detyrimeve financiare, frika e shkurtimit të kostove të nevojshme për të mbijetuar, shqetësimi për shëndetin e punonjësve tuaj dhe familjeve të tyre; dhe për disa, frika e humbjes së mundësive të rritjes. Pa dyshim, mund të shtoni të tjera. Pasi të keni mbaruar duke shënuar këto emocione të ambientit, një – emocion kryesor i ambientit – ka të ngjarë të marrë një rezultat shumë më të lartë se pjesa tjetër. Anasjelltas, disa udhëheqës biznesi – me gjasë jo në shumicë – mund të mos u japin rezultate të larta emocioneve.

2.Diskutoni emocionet tuaja me bashkëmoshatarët

Shumë drejtues biznesi krijojnë forume për ndarjen e informacionit nga kolegët  dhe nëse nuk e keni bërë atë, pandemia është një arsye e shkëlqyeshme për ta bërë këtë. Forume të tilla ju angazhojnë me drejtues të tjerë të biznesit të cilët i respektoni dhe i besoni për të ndarë sfidat e biznesit dhe për të diskutuar se çfarë ka funksionuar dhe nuk ka punuar në zgjidhjen e tyre.

Nëse keni një forum të tillë, ndani me kolegët tuaj emocionin kryesor të ambientit. Pyesni nëse ndonjë nga kolegët po ndihet i njësoj. Dëgjoni përshkrimet e tyre se si emocioni po ndikon në mënyrën se si ata mendojnë dhe veprojnë. Zbuloni njohuri nga kolegët dhe pranoni që nuk jeni vetëm.

4 mënyra për të mbajtur emocionet e Covid-19 që të mos ju drejtojnë drejt vendimeve të gabuara

Lexo:Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: ‘Mësueshmëria’

3.Njihni se si emocioni do të shtrembërojë të menduarit.

Kërkimet sugjerojnë që emocione të ndryshme ka të ngjarë të anojnë të menduarit në mënyra të ndryshme.

Për shembull, Journal raportoi se profesorja e Harvardit Jennifer Lerner ka zbuluar se njerëzit që ndjejnë frikë nga Covid-19 mund të sillen në një mënyrë më të rrezikshme ndaj fushave në dukje të palidhura – të tilla si ngasja më ngadalë në autostradë.

Nëse trishtimi është emocioni mbizotërues, mund të jeni të prirur të kërkoni kënaqësi të menjëhershme, të themi, për blerjen e mallrave ose shërbimeve, në vend që të vononi blerjen në mënyrë që të merrni një çmim më të ulët.

Njohja se si ndikon emocioni kryesor i ambientit në mënyrën se si mendoni se do të thyejë magjinë që emocioni jep në aftësinë për të zgjidhur problemet në mënyrë racionale.

Lexo:Bota tashmë ka ndryshuar: Si të krijojmë një realitet të ri profesional dhe personal

4.Angazhoni racionalitetin për të marrë vendimin.

Pasi të keni përfunduar këto tre hapa, emocionet e ambientit do të jenë akoma atje – por do të keni liruar pjesën racionale të mendjes, pikërisht atë që Kahneman e quajti Sistemi 2 për të shqyrtuar zgjidhjet e mundshme, për të vlerësuar kostot dhe përfitimet, për të zgjedhur opsionet më të mira. Mblidhni kapitalin dhe burimet njerëzore të nevojshme për t’i kthyer zgjidhjet  në rezultate të prekshme.

Për më tepër, para se të kërkoni që të angazhohen në zgjidhjen e problemeve të biznesit të kompanisë, njerëzit duhet të kalojnë nëpër procesin e njohjes së emocioneve në krye.

Mund të përfitoni nga njohuritë që mund të zvogëlojnë trazirat emocionale të pandemisë Covid-19 në mënyrë që kompania juaj të marrë vendimet më të mira.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0