3 mënyra të thjeshta për të rritur shitjet përmes e-commerce

Zbuloni praktikat më të mira për optimizimin e përvojën e përdoruesëve të faqes suaj në internet dhe SEO, për të rritur shitjet tuaja.

Uebfaqja juaj mund të duket e mrekullueshme… por gjithashtu mund të dëmtojë shitjet tuaja.

Pse? Sepse nuk është ndërtuar duke pasur audiencën tuaj në mendje.

Matt Doll drejton American Fire Glass, e cila prodhon xham dhe pajisje të tjera për zjarrin dhe është në mes të një ndryshimi gjigand. Për 15 vite, biznesi i tij ka qenë tërësisht shitës me shumicë, por sapo goditi Covid-i, ai synoi drejt shitjes direkt te konsumatori në internet. Ai u lidh me ekspertin e marketingut digjital Terry Rice, i cili zbuloi disa probleme të mëdha që mund të pengojnë biznesin e Doll.

Lexoni: Këta influencerë në fushën e teknologjisë fitojnë 165,000 € në muaj nga YouTube

Këto janë tri rregullime që Rice propozoi:

  1. Shpejtësia e faqes së internetit.

Shpejtësia ka rëndësi. Deri në 40% e njerëzve do të dalin nga një faqe në internet nëse nuk ngarkohet brenda tre sekondave. Shumë gjëra mund të ngadalësojnë një faqe në internet – përfshirë widget, video dhe probleme të padukshme si kodimi i tepërt. “Këto janë gjëra për të cilat mund të punoni me developer-in tuaj”,- thotë Rice.

  1. Përmbajtje, e cila u përgjigjet pyetjeve.

Uebfaqja juaj mund të përshkruajë produktet tuaja – por a u përgjigjet pyetjeve më të shpeshta të klientëve tuaj? Një faqe FAQ është e shkëlqyeshme, por ky është vetëm fillimi. Nëse krijoni përmbajtje të ngjashme me blogun, që u përgjigjet pyetjeve për të cilat klientët tuaj janë më të interesuar, faqja juaj do të dalë në rezultatet e tyre të motorit të kërkimit – duke çuar në më shumë interes dhe më shumë shitje.

  1. Thirrjet e vazhdueshme për veprim.

Çdo pjesë në faqen tuaj, dhe çdo pjesë e përmbajtjes, duhet ta nxis një klient të ndërmarrë disa veprime. Ndoshta është një shitje ose ndoshta është thjesht regjistrimi në një listë emaili, ose angazhimi me një përfaqësues të shërbimit të klientit përmes bisedës.

-“Ju gjithmonë duhet të mendoni, ‘Cili është veprimi tjetër që unë dua të bëjë përdoruesi im?’ Dhe më pas i çoni ata në atë rrugë”,- thotë Rice.

ENTREPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0