3 aftësitë emocionale në marketing që vënë në lëvizje klientët


Sonia Thompson CEO në Thompson Media Group, ndan me ne 3 emocionet që klientët duhet të përjetojnë kur shohin produktin tuaj.

Konsumatorët bombardohen çdo ditë me një mori mesazhesh dhe promovimesh në treg. Markat që prodhojnë marketing harxhojnë shumë kohë, para dhe burime të tjera, për të marrë ato mesazhe para klientëve të tyre dhe njerëzve të tjerë që duan të shërbejnë. Pra, është turp kur ato mesazhe injorohen ose harrohen 5 sekonda pasi të jenë parë.

“Lajmi i mirë është se ekziston një mënyrë më e zgjuar për t’u lidhur me klientët tuaj. Prodhoni marketing që i bën ata të ndiejnë diçka tjetër përveç indiferencës. Prodhoni marketing për ata që i shtyn ata drejt veprimit dhe i detyron ata të ndërmarrin hapin tjetër me ju”, thotë Thompson.

Lexo: 4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes

Ky hap tjetër mund të jetë ndarja e përmbajtjes tuaj, duke u kushtuar më shumë vëmendj herën tjetër, kur përpiqeni të komunikoni me ta duke u dhënë adresën e tyre të postës elektronike, apo edhe duke blerë një nga produktet ose shërbimet. Mënyra sesi t’i bëni klientët tuaj të ndjehen përgjatë pikave të ndryshme të prekjes që keni me ta, është kryesisht nxitja e atyre veprimeve, që mund të ndërmarrin pasi konsumojnë përmbajtjen tuaj.

Kënaqësia:

“Kurdoherë që një biznes bën një punë që merr kënaqësin e klientit, unë zbuloj se nuk mund të mbyllem për këtë. Përfundoj duke i thënë kujtdo që do të dëgjojë sepse dua që ata ta provojnë atë pamje të jashtëzakonshme për veten e tyre ose, të paktën, të marrin një kënaqësi nga të jetuarit në mënyrë miqësore përmes përvojës time”, thotë Thompson.

Ky emocion funksionon sepse trondit klientët tuaj nga mundësia e normës. Duke ofruar të papriturat në një mënyrë që shkakton befasi, kënaqësi dhe gëzim, ju hap rrugën për ta bërë atë një befasi, për klientët tuaj për të ndërmarrë veprime.

Krenaria:

Kur krijoni momente krenarie për klientët tuaj, qoftë një herë ose në një bazë të qëndrueshme, i mban ata të lidhur me produktin ose shërbimin tuaj në një nivel më të thellë, më emocional. Ajo lëviz marrëdhënien tuaj përtej transaksionit dhe nxit klientët tuaj që të dëshirojnë të vazhdojnë të përdorin produktin tuaj dhe, në disa raste, të ndajnë me të tjerët për rezultatet e shkëlqyera që po marrin me ju.

Ju mund ta bëni atë duke ndjekur përparimin e tyre, duke i ndihmuar ata të festojnë fitoret dhe arritjet. Një gamë e vogël mund të jetë gjithashtu argëtues, duke ndihmuar klientët të përparojnë.

Lexo: Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij

Dhimbja:

Dhimbja është një motivues i fuqishëm. Kjo është arsyeja pse shumë tregtarë të zgjuar punojnë për të shmangur dhimbjet e njerëzve. Ata zmadhojnë ndikimin e një situate më pak se të dëshirueshme, me qëllimin që gjendja aktuale të bëhet aq e padurueshme në vazhdim sa që veprimet duhet të ndërmerren tani. Jeta ka të bëjë me momentet.

Këshilla që kemi për ju është: Sigurohuni që të krijoni momentet për klientët tuaj që i bëjnë ata të ndiejnë diçka për ju. Sepse, në fund të fundit, klientët janë thjesht njerëz që ndiejnë.

Burimi: Inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale