2019: Tatim fitimi ulet nga 15% në 5% për gati 11 mijë biznese


Nga viti i ardhshëm pragu i biznesit të madh kalon nga 8 milionë lekë xhiro në vit në 14 milionë lëkë. Fakti u bë i ditur nga ministri i Financave gjatë një takimi me gazetarët, ndërsa ishte njoftuar disa ditë me parë nga kryeministri.

Rritja e pragut, prek gati 11 mijë sipërmarrje. Për to tatim fitimi zbret nga 15% në 5%.

Ministri bëri një bilanc të ecurisë aktuale të ekonomisë  ku në thelb të tij do të jetë heqja e propozimeve të pakërkuara nga biznesi.

Ministri bëri dhe një prezantim të ecurisë së vendit, duke iu referuar shifrave zyrtare. Sipas tij numri I bizneseve është rritur me rreth 5 mijë vetëm këtë vit.

“Ekonomia shqiptare arriti rritjen më të madhe në 10 vjet, me 3.84% dhe pritet që të vazhdojnë me këto ritme”, sipas Ahmetajt. Kjo, sipas tij, erdhi nga investimet e brendshme, të huaja dhe përmirësimi i klimës së biznesit në vend. Papunësia në rajon është më e ulëta, ndërkohë që trendi është në rënie.

Ahmetaj tha se nga viti 2013 numri i të punësuarve është rritur me rreth 240 mijë, duke arritur në 560 mijë.

Për sa i përket forcimit të monedhës vendase ministri tha se, “qeveria nuk bën ndërhyrje në kursin e këmbimit. Kjo do të ishte një politikë e gabuar. Kostoja e kursit tek eksportuesit është e kufiyuar dhe luhatet në nivelet 2-3%.

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale