12 KËSHILLA PËR ZOTËRIMIN E SHITJEVE BRENDA KOMPANISË - Business Magazine Albania

12 KËSHILLA PËR ZOTËRIMIN E SHITJEVE BRENDA KOMPANISË

Pavarësisht formës, disa gjëra / objekte thjesht nuk përshtaten me mjedisin aktual, në të cilin ato gjenden. Andaj, përshtatja në fushën e shitjeve dhe jo vetëm, do të thotë zhvendosje e rrethanave. Mosefektiviteti i shitësve në fushën e shitjes nënkupton që ata duhet të ndryshojnë mënyrën e qasjes ndaj gjërave. Sipas ekspertëve të Hubspot, këto janë 12 këshillat që shitësit duhet t’i ndjekin për të qenë sa më efektiv në profesionin e tyre: 

  1. Bëhu ndryshimi që dëshiron të jesh;
  2. Ndërtojeni procesin në tërësi;
  3. Kini kujdes të shtuar – empati; 
  4. Ndajeni me miqtë tuaj në rrjete sociale ekspertizën tuaj, për të promovuar besueshmëri;
  5. Ji gjithmonë vetvetja; 
  6. Shpjegoni vlerësimin tuaj për proçesin e shitjes, nga fillimi deri në fund, duke përfshirë pritshmëritë tuaja për atë çështje;
  7. Gjatë konferencave, bëhuni pjesë duke aktivizuar kamerën tuaj; 
  8. Gjithmonë caktojeni datën e rikontaktimit / ritakimit (edhe nëse është gjëja më e lehtë dhe e thjeshtë për t’u bërë);
  9. Merrni parasysh krijimin e një plani dhe veprimi të përbashkët, në një dokument të përbashkët, i cili do të iu shërbejë për të bashkëpunuar në hapat e ardhshëm, duke definuar pronësinë e hapave të ardhshëm;
  10. Bëni një kontroll për të kuptuar nivelin e interesit tuaj; 
  11. Bëjeni të lehtë proçesin për ata që duan të tërhiqen nga bashkëpunimi / dalin; dhe 
  12. Ndërprejeni – nëse e shihni të arsyeshme. 

Nëse dëshironi të fitoni një tranzicion të duhur në procesin e zhvillimit tuaj profesional, duhet ti aplikoni të gjitha këto këshilla, të cilat shoqërohen me shkallë më të lartë të përqendrimit, lexim i librave, shtoni kuriozitetin tuaj, caktoni takime me njerëz të rëndësishëm dhe caktoni qëllimet tuaja, duke vendosur plane afatgjata dhe të qëndrueshme për t’i arritur ato. Kështu, përmes strategjisë dhe përpjekjeve të vazhdueshme, do të rritni aftësitë tuaja të shitjes dhe do të grumbulloni njohuritë e duhura për pozicionin që aspironi të merrni brenda kompanisë tuaj. Rëndësia e sinqeritetit, individualitetit dhe vërtetësisë në prezentimin e vetes tuaj dhe në raport me të tjerët është esenciale dhe e padiskutueshme. Në këtë formë, ju do të krijoni besim me kolegët dhe klientët, e në këtë formë do të promovoni një marrëdhënie më të shëndoshë me të dyja palët. Ky është një mekanizëm i mirë për të mbajtur nën kontroll gjithë proçesin e shitjes. 

 Ndërsa, ajo që e nxit bashkëpunimin dhe llogari-dhënien me palën tjetër është pikërisht plani i përbashkët i veprimit që do të ndërtoni së bashku.

Të gjithë ata që janë interesuar për t’u aftësuar profesionalisht, nëpërmjet trajnimeve, mund të kontaktojnë në: sales@denisgafuri.com dhe +383 (0) 49 893 693

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0